Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanelsbrugere.

Jeg står og skal til at købe nyt tv for ca. 10 tusinde kroner. Det skal bruges til opkobling med HDMI stik fra pc, PS3, Kabel TV. Jeg er på udkig efter det størst mulige tv med god kvalitet. Faldt over anmeldelsen af Panasonics G10 tv, men jeg var i tvivl om 46" tv'et var lige så godt, som den mindre udgave. Det ville være lækkert, hvis i gad at komme med nogle forslag og kommentarer til hvilke tv jeg skal vælge.

Mvh Alexander
Af Ponduus
Det er nøjagtigt det samme tv i 46" som i 42" - skærmen er bare større ;)

Og du vil uden tvivl blive meget glad for tv'et, da det levere virkelig et virkelig godt billede til prisen :)
Af Beckham
G10 er helt sikkert et godt valg. Har selv 50" udgaven og er rigtig glad for det so far. Men nu siger du at det gerne skal være så stort så muligt til prisen. Har du overvejet X-serien? Den kan du jo få i 50" til cirka 7000 vil jeg tro. Leverer også et ganske glimrende billede, selvom det selvfølgelig så ikke er full hd. Flatpanels har vist også en anmdeldelse af denne.

Iøvrigt kan du da vist også få G10 i 50" for kun et par tusinde mere end det du har budgetteret med, hviliket jo selvfølgelig vil være endnu bedre.