Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mlol
Hey Folks!

Hvad synes i er bedst, begrund venligst valg.
Står nemlig og skal købe en af delene, har panasonic tv og ved ikke rigtig om jeg skal vælge det ene frem for det andet. Det gode ved pana bd 60 er jo en enkelt remote via viera link.
Er PS3 ligeså god med de gamle dvd som pana's er?

Men hvad siger i?
Af urbananen
Stod jeg i dag og skulle vælge, var jeg hoppet på den decideret afspiller. Det irriterer mig lidt at PS3'eren bruger den mængde strøm den nu bruger. Så hvis man glemmer og slukke den, og den står natten over, er der gået en god omgang KW til spilde.
Af hanhjort
Jeg har en PS3 med 80GB og jeg må sige det er en fantastisk maskine, jo den bruger strøm, men den nye slim model bruger en del mindre, det er jo grafikkortet der trækker.
Som sammeligning med en Blue-Ray afspiller - så sætter du lidt til på billedekvaliteten, men får en masse andre ting med som

- mediecenter
- DNLA, bruger jeg meget til foto/video.
- spillekonsol
- online demoer
- gl. DVD kører perfekt (i mine øjne)

Vi bruger vores meget, far = film, børnene = spil, den er koblet til nettet og vi modtager ca. hveranden måned opdateringer og der ligger en masse spildemoer i Playstation Store, som man kan downloade gratis og afprøve før man evt. køber, det har sparet os for rigtig mange fejlkøb. Køber jeg endelig et spil - så er det via USA eller Hongkong til HALV PRIS. Børnene spiller også rigtig meget online på nettet.

Kort sagt en fantastisk maskine, så meget at jeg er nød til at indrette et rum i kælderen, så vi ikke bliver blæst ud af vores stue, når alle naboernes unger også er med.
Af Mlol
Tak for svar.
Nu tænker jeg ikke helt vildt meget over strømmen som sådan. Da jeg bruger en afbryder.
Ellers andre der har idéer, hvorfor den ene frem for den anden.?
Af Mlol
Det skal siges at jeg ser langt flere dvd'er end jeg spiller. Men hvor god er pana's processor i forhold til ps3?