31 okt 2009, 12:41
Hej alle
Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig.
Jeg har et Samsung LE37R87 tv med DVB-C og mpeq2 digital tuner og få mit tv signal fra noget der hedder Parknet. Ifølge dem skulle jeg kunne se op til 40 kanaler på min digitale tuner - jeg kan dog kun fange 12 hvoraf 5 af dem er kodet. Parknet mener at problmet ligger i at jeg skal stille mit tv til Finland for at kunne fange alle de digitale kanaler... Nu kommer udfordringen
Jeg kan ikke stille på landet på den digitale tuner, den menu mulighed der hedder kanal på den analog tuner er "faded" ud når jeg står på den digitale tuner. Tv'et har dog en seperat digital menu der hedder "DTV Menu" men her er der ikke mulighed for at skifte land. Så hvordan fa'en skifter jeg land på min digitale tuner på Samsung LE37R8?
Sorry for den lange tråd.
Jeg håber der er nogen herinde der er lidt klogere end mig!
-J
Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig.
Jeg har et Samsung LE37R87 tv med DVB-C og mpeq2 digital tuner og få mit tv signal fra noget der hedder Parknet. Ifølge dem skulle jeg kunne se op til 40 kanaler på min digitale tuner - jeg kan dog kun fange 12 hvoraf 5 af dem er kodet. Parknet mener at problmet ligger i at jeg skal stille mit tv til Finland for at kunne fange alle de digitale kanaler... Nu kommer udfordringen
Sorry for den lange tråd.
Jeg håber der er nogen herinde der er lidt klogere end mig!
-J