31 okt 2009, 12:18
Vi købte for nyligt et Spectral Curve TV-møbel til vores 32'' Plasma i farven "Rubin rød". Da jeg pakkede møblet ud fandt jeg flere lakskader, hvor lakken simpelthen så ud til at være skaldet af. Det var ellers pænt nok pakket ind og lignede ikke en transportskade. Jeg huskede så at jeg flere gange havde set lignende lakskader på udstillingsmodeller i div. TV-forretninger. Jeg mistede derfor tilliden til produktet og leverede det tilbage. Til kr. 4300,- forventer jeg sku en ordentlig kvalitet...
Sagen er så bare at jeg nu har set endnu et Curve møbel i min lokale Fona, med Black finish. Dette virkede umiddelbart til at have en bedre og lidt tykkere lakkering, og havde ikke nogen skader.
Er der nogle af jer herinde der har nogen erfaringer med disse møbler, vil jeg gerne høre om det.
Hvis der så også er nogen der kender et lidt billigere sted at købe møblet, vil jeg også gerne have et tip ;-)
På forhånd mange tak.
Sagen er så bare at jeg nu har set endnu et Curve møbel i min lokale Fona, med Black finish. Dette virkede umiddelbart til at have en bedre og lidt tykkere lakkering, og havde ikke nogen skader.
Er der nogle af jer herinde der har nogen erfaringer med disse møbler, vil jeg gerne høre om det.
Hvis der så også er nogen der kender et lidt billigere sted at købe møblet, vil jeg også gerne have et tip ;-)
På forhånd mange tak.