Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rymark
Så hørte jeg endelig fra dem... Men det var da tæt på jordens dummeste svar! !:(

De skriver 30-40 linjer KUN om, at de indimellem oplever, at ordrer ikke bliver registreret ordentligt - og at jeg selv kan tjekke det. Døøøh; det var jo ligesom ikke dét, der var det vigtigste element i min mail. Det var netop, hvordan jeg kunne få tv'et til dén pris, som de annoncerede.

Og så er jeg egentlig ligeglad med, om deres leverandør havde givet dem en anden pris; det er så vidt jeg ved ikke Getmores kunders problem at de ikke har styr på deres indkøbspriser. Så jeg er spændt på at se, hvad de siger til mit svar. Bliver sgu ved til jeg segner.

P.S. Hvis nogen kender Mikkel O. hos Getmore, så stik ham lige en lammer... ;)
Af BrianH
rymark skrev:Så hørte jeg endelig fra dem... Men det var da tæt på jordens dummeste svar! !:(

De skriver 30-40 linjer KUN om, at de indimellem oplever, at ordrer ikke bliver registreret ordentligt - og at jeg selv kan tjekke det. Døøøh; det var jo ligesom ikke dét, der var det vigtigste element i min mail. Det var netop, hvordan jeg kunne få tv'et til dén pris, som de annoncerede.

Og så er jeg egentlig ligeglad med, om deres leverandør havde givet dem en anden pris; det er så vidt jeg ved ikke Getmores kunders problem at de ikke har styr på deres indkøbspriser. Så jeg er spændt på at se, hvad de siger til mit svar. Bliver sgu ved til jeg segner.

P.S. Hvis nogen kender Mikkel O. hos Getmore, så stik ham lige en lammer... ;)
Har du læst deres betingelser? Hvis der står noget om prisændringer osv - og man accepterer det under købet - kan man ikke gøre noget.

Omkring det at en vare falder efter købet, skriver getmore:
1. Varen som jeg har bestilt, er faldet i pris. Kan jeg få varen til den nye pris?
Nej, det kan ikke lade sig gøre. Man får varen til den pris man bestiller til. Hvis din bestilling endnu ikke er faktureret og sendt, kan vi evt. annullere din bestilling, så du frit kan oprette en ny bestilling, men i så fald kan du risikere at komme bagest i en evt. bestillingskø.

Man får varen til den pris man bestiller til skriver de, men det gælder åbenbart kun når det er til deres fordel!

Uanset hvad, så skal man ikke handle hos getmore, hvis det er til at undgå..
Af rymark
Men problemet er jo netop ikke, at det er en vare, der er bestilt - og er faldet i pris. Problemet er, at de skilter én pris; men tager en anden 'ved kassen'.

Jeg sammenligner det med, at jeg ser en vare på hylden i Netto og går op til kassen for at betale. Her er der så pludselig en højere pris. Jeg mener dog, at sælger er forpligtet til at sælge til dén pris, de skilter med.

Det er præcis samme problematik; at jeg kunne se én pris på deres side, men når jeg så klikker mig over i indkøbskurven, så er der en anden. Og har heldigvis skærmprint af det.

Så jeg forventer at få varen til den viste pris. Og jeg er sgu stædig, så de slipper i al fald ikke for mig lige foreløbig ;)