28 okt 2009, 12:10
Hej
Har kigget rundt i forummet og ved det her er det rigtige sted at spørge.
Har læst artiklerne omkring 1080P 24hz problematikken ved G10'eren
Er det rigtigt forstået at det er løst nu her? Kan se nogle steder at det nu skulle være 96HZ om det var optimalt.
Jeg er lidt forvirret da Sony og andre bruger 100HZ, er det bedre?
Er blevet lidt i tvivl omkring køb af G10'eren på baggrund af denne hz hakken og søger ro i sindet.
Så vidt jeg kan se er plasma stadig lcd overlegent mht. sort og farve gengivel og som antaget også motion flow i hurtige panoreringer.
Derfor er det vitalt at hvis jeg investerer i det, at jeg er sikker på det er i top.
Jeg har nu et panasonic tp-42px71 og vil meget gerne opleve en væsentlig forbedring.
Håber i kan hjælpe mig på vej
Mvh
Palle Christensen
Har kigget rundt i forummet og ved det her er det rigtige sted at spørge.
Har læst artiklerne omkring 1080P 24hz problematikken ved G10'eren
Er det rigtigt forstået at det er løst nu her? Kan se nogle steder at det nu skulle være 96HZ om det var optimalt.
Jeg er lidt forvirret da Sony og andre bruger 100HZ, er det bedre?
Er blevet lidt i tvivl omkring køb af G10'eren på baggrund af denne hz hakken og søger ro i sindet.
Så vidt jeg kan se er plasma stadig lcd overlegent mht. sort og farve gengivel og som antaget også motion flow i hurtige panoreringer.
Derfor er det vitalt at hvis jeg investerer i det, at jeg er sikker på det er i top.
Jeg har nu et panasonic tp-42px71 og vil meget gerne opleve en væsentlig forbedring.
Håber i kan hjælpe mig på vej
Mvh
Palle Christensen