25 okt 2009, 21:02
Hej alle i vidende mennesker, jeg har fulgt forummet et stykke tid og står overfor nogle dispositioner, idet vores fladskærm (uden DVB-C, Toshiba Regza 32") flyttes i "legerummet" sammen med vores PS3 (ungerne blæser os ud af stuen). Vi har YouSee kabel og jeg tager kvaliteten i SD, i første omgang. Jeg skal derfor ud og investere i nyt tv og en Blue-ray afspiller. Tv til en pris af ca. tkr. 10. Jeg er meget fristet af det bedste billede dvs. Panasonic 42 V10, men skærmen kan kører i ca. 9 timer om dagen når teenagerne indtager stuen (ingen reflekser) - så er økonomien måske ikke så god (også fremover) Jeg har derfor overvejet en LCD eks. Sony 40z5500 (design, tykkelse, kvalitet jeg ser gerne sport i en god kvalitet på græs, farver og bevægelser) jeg har også set på Samsung UE modeller, men sport ser ud af h....... til), er det helt forkert valg/vurdering. (jeg har læst alle anmeldelserne)
Skærmen skal også være god til DLNA, fordi det har jeg kørt via PS3 (billeder og videoklip via PS3 Media server.
Næste spørgsmål er omkring Blue-ray (har ikke top prioritet), men jeg havde forestillet mig at bruge min bærbare pc med Blue-ray drev, er det helt forkert mht. kvalitet i forhold til en decideret afspiller også mht. lyden ?, jeg kan sende den indover et digitalt lyd-anlæg.
Tak for alle de gode indlæg.
Skærmen skal også være god til DLNA, fordi det har jeg kørt via PS3 (billeder og videoklip via PS3 Media server.
Næste spørgsmål er omkring Blue-ray (har ikke top prioritet), men jeg havde forestillet mig at bruge min bærbare pc med Blue-ray drev, er det helt forkert mht. kvalitet i forhold til en decideret afspiller også mht. lyden ?, jeg kan sende den indover et digitalt lyd-anlæg.
Tak for alle de gode indlæg.