Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rasmusapt
Ja så er skærmen kommet og og hænge med et vogels vægbeslag :D.. Problemet er bare lige at jeg har ventet med at montere selve kabinettet til det :D, og i mellemtiden er brugsanvisningen endt i papkassen som ligger langt gemt væk :D

Har fået monteret de fleste skjolde på vægbelaget med står nu med 2 stumper tilbage som jeg ikke er helt klar over hvordan jeg skal få sat på :D..

Den første del er bundskjoldet som pilen symbolisere på billedet med farven blå :).. problemet er blot der kommer ledninger ud for neden og at der ingen huller er i det skjold hvilket for mig at se gør det umuligt at montere :S

http://i34.tinypic.com/ofyj29.jpg

Den næste del er sådan en smart plastik ting som kan samle ledninger. Er dog ikke helt klar over hvor den skal sættes på.
Ser ud som om den skal sidde op af noget fladt, da den har en lang flad bagside :)

Håber nogle kan hjælpe mig, og ja har tjekket diverse youtube videoer og link fra google, kan bare intet finde :/.

Håber nogle herinde har samme beslag eller noget tilsvarende som kan hjælpe mig på vej :)

Mvh. Rasmusapt
Af Rasmusapt
Takker :D