Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zRk
Har fået dette tv, som jeg desværre ikke kan få til at fungere på ordenligt vis.

DVB-T, DVB-C og Analog signal fungere ikke på mit V10.

Har læst en hel del her inde på siden, for at finde en løsning og har blandt andet prøvet at sætte det op med svensk og finsk uden held.. Hvad kan problemet være?

Håber der er en herinde som kan være behjælpelige med en løsning.
Af zRk
Kan det have nogen betydning at mit tv er importeret fra sverige?
Af zRk
Er der ingen som kan komme med en god ide?

Har fået dvb-t op at køre, så jeg nu kan se canal9, tv2 charlie, film, news og zulu, kanal 4, 5 og 6, animal planet, discovery.

Undrer mig dr osv. ikke kommer frem..
Af hdmi
zRk skrev:Er der ingen som kan komme med en god ide?

Har fået dvb-t op at køre, så jeg nu kan se canal9, tv2 charlie, film, news og zulu, kanal 4, 5 og 6, animal planet, discovery.

Undrer mig dr osv. ikke kommer frem..
Hvilket signal har du ?
Af OleA
Hvordan får du dit tv-signal?

Det analoge burde virke under alle omstændigheder.

Men kan jo være du har fået en defekt model.
Af Guruen
Jeg fik mit idag, og oplevede næsten det samme.

Kanalsøgningen stod til hurtig (3 minutter) - ved at slå den over til fuld (10 minutter) kom alle kanalerne frem...

Ps. Jeg har Yousee med CA-modul og HD-pakken. Billedet står knivskarpt på alle kanaler!!!

Pps: Thx er indstillet out-of-the-box 100% som Rasmus foreslår...
Af zRk
Får mit signal fra YouSee gennem ejendommen.
Det fungere sådan set fint nok i mit soveværelse hvor jeg har et ældre Panasonic tv. Så det må siges at være temmelig mystisk at det ikke fungere i stuen, som det har gjort førhen.

Har prøvet at lave en fuld søgning, som desværre ikke gav flere kanaler.

Er ret frustrerende må jeg indrømme.
Af hdmi
zRk skrev:Får mit signal fra YouSee gennem ejendommen.
Det fungere sådan set fint nok i mit soveværelse hvor jeg har et ældre Panasonic tv. Så det må siges at være temmelig mystisk at det ikke fungere i stuen, som det har gjort førhen.

Har prøvet at lave en fuld søgning, som desværre ikke gav flere kanaler.

Er ret frustrerende må jeg indrømme.
hmm :o prøv og taste netværksnummer ind igen....prøv derefter at søg igen...
Af docd
Bemærk at Panasonic's TV'er som standard søger på analog og DVB-T.

Tryk på knappen "TV" øverst til højre på din fjernbetjening og vælg "DVB-C". Gå ind i "Menu" og vælg "Indstilling" og derefter "DVB-C indstillingsmenu". Start en automatisk søgning, så burde kanalerne poppe frem på magisk vis.

Jeg har også nogle koder til yousee's frekvenser:

(00)421 - Kanalerne ligger sig i YouSee's rækkefølge
(00)420 - Tilfældig rækkefølge

Jeg har ikke fundet hvor de koder kan indtastes, men har heller ikke gjort så meget i det, eftersom min egen søgning gav pote.

Hvis du stadig har problemer vil jeg anbefale dig at kontakte Panasonic support på 43 20 08 00.