Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Folkens

Er der nogen derude der kan assistere mig lidt her!?? Forsøger at få sat mit Samsung 40a866 op til at vise alle mine kanaler i Yousee's grundpakke, som digitale kanaler, som Yousee har lovet!... Men af en eller anden grund, så synes jeg simpelthen ikke det er muligt!??

Har været over yousee's webpage uden held, har været gennem manualen for fladskærmen uden held!

Nogen der har prøvet dette!? Nogen der kan give mig nogle få fif der kan sende mig i den rette retning... eller forklare mig om jeg har misforstået noget mht om det nu også er muligt at se kanalerne som digitale by now!?
Af BastianDK
Har du tastet det rigtige netværksnummer inden du starter søgningen?

Du kan Finde Nummeret HER

EDIT: Link til Yousee netwærksnummer/ID
Senest rettet af BastianDK 24 okt 2009, 00:42, rettet i alt 1 gang.
Af Aviator
Hej Arkoh,

Du burde ret simpelt kunne få fuld adgang til de digtiale kanaler.

Under Menu - Kanal - Autolagring - Digital og start.

Men gå lige på YouSee hjemmeside under kundeservice for at finde netværks ID for dit område. De andrer prefix`s burde være som de skal, hvis ikke finder du også dem på føromtalte.

Nå det så er lykkedes for dig, så hent lige skærmens nyeste software på : http://www.samsung.com/download/FileVie ... &language=

Den er ikke løsningen på alt, men er din skærm ikke med nyeste firmware lægger de digtiale kanaler sig som vinden blæser, og du som det ser ud nu ikke selv selektere disse kanaler. Denne update lægger alle de danske kanaler i rækkefølge, og med EPG egentlig ok at zapp rundt i.

God fornøjels.
Af arkoh
Fantastisk... Her dukker noget op jeg ikke kender til...

Hva dævlen er et netværksnummer og hvad faen gør jeg med det? Dvs. hvor indtaster jeg det, for I er da godt enige om at det har et eller andet at sige!?

Spændende!! :)
Af arkoh
Ahhh for helvede jeg elsker nettet!!! Hvordan faen var det man løste man problemer førhen!??

Det virkede!!!

@Aviator:
Det var super værdsat!!! Ik så meget andet at sige end RIGTIG mange tak for hjælpen!!! :) Ved ik hvad jeg ellers skulle have gjort, for den med netværksid'en havde jeg sku ikke gennemskuet! TAKKER!
Af Guruen
Vær opmærksom på at Yousee's hjemmeside ikke altid er korrekt.

Der stod jeg skulle bruge 999, men Zulu og Tv3 faldt hele tiden ud.

En opringning til kundeservice senere, og ID'et skulle nu være 150...