Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gasser
kan sku ikke helt bestemme mig for hvad jeg skal vælge... har kigget på LG 42 PQ 3500--- LG 42 LH 3000---LG 42 PQ 6000..... det skal bare bruges til at se tv på alm. vis, ikke noget spilleri eller noget.... hvad ville i vælge og hvorfor...
Af Rod1983
gasser skrev:kan sku ikke helt bestemme mig for hvad jeg skal vælge... har kigget på LG 42 PQ 3500--- LG 42 LH 3000---LG 42 PQ 6000..... det skal bare bruges til at se tv på alm. vis, ikke noget spilleri eller noget.... hvad ville i vælge og hvorfor...
Hejsa,

Jeg har selv en 42PQ6000'eren som er et ganske fint tv med ok billedkvalitet til både dvd og blu-ray. Dog har det nogle issues, såsom retention og sortniveau :(. Generelt er jeg ikke så meget for modellerne længere nede i PQ serien da de er meget skrabet. Kan ikke udtale mig LH3000'eren. For at gøre det hele "værre" så kan også tilføje panasonics x10'er ind på listen - dette tv er fremragende :) (læs testen her på sitet). Var det kun billedkvaliteten der var i fokus så er det klart x10'en jeg ville vælge. Men snakker vi multimedia features via usb-porten, design, billedindstillinger, etc. så er det klart PQ6000'eren. PS: du kan læse min anmeldelse af PQ'eren under "Brugeranmeldelser" her på sitet ;)