Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PowerJ
Jeg er i gang med at finde ud af om Dell er frisk på en fælleshandel episode 2, venter på svar fra Hr Fanth
Af Logan-five
PowerJ skrev:Jeg er i gang med at finde ud af om Dell er frisk på ent fælleshandel episode 2, venter på svar fra Hr Fanth
super jeg er med på en 2407
Af StanTheCaddy
I så fald vil jeg også være med på en 24"

Nej, hvor jeg ærger mig over at jeg ikke stødte på denne tråd mens fælleshandelen stadig var aktiv.
Af Chrismand
Jeg er også frisk på en 24" - krydser fingre for at Frederik har lyst til at sælge nogle flere skærme.
Af SLL
Jeg er sandsynligvis også med på en 24".
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Husk at I sandsynligvis skal op på samme antal købere (dvs. 30) før det kan betale sig for Dell at lave tilbuddet - præcis som det var tilfældet før. En hvervekampagne i flere fora vil nok være nødvendig.
Af Shadout
Er muligvis også frisk på en fin lille skærm
Af StanTheCaddy
yakken skrev:Husk at I sandsynligvis skal op på samme antal købere (dvs. 30) før det kan betale sig for Dell at lave tilbuddet - præcis som det var tilfældet før. En hvervekampagne i flere fora vil nok være nødvendig.
Ja, det er jeg også bange for.

Er der alternativt nogen der ved om det er muligt fra Danmark at købe hos Dell i USA?
Der har de en 2407 til 703.2$ hvilket er ca 5140Dkk med moms, så selv med forsendelsen er vi nede på en besparelse der godt ville lade mig tage chancen med de mere besværlige muligheder for reklamationer.
Ifølge hjemmesiden ser det ud til at skærmen godt kan køre med 220V.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så skal du købe den gennem en bekendt. Du får ikke Dell til at sende skærmen fra USA.
Af Chrismand
Hvis Frederik melder tilbage at han er klar på at vi laver en ny omgang fælles indkøb vil jeg gerne være med til at annoncere på nogle forskellige fora.

Vil blot gerne lige høre at Frederik (Dell) er med på det inden jeg/vi går igang.
Af millos
er det nogle bestemte dell modeller der er tale om, eller alle modeller?

og hvilken besparelse kan vi få, og er det oveni de 25% de giver lige nu?
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20