Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilket tv er bedst til prisen?

Hej

Jeg er på udkig efter et nyt tv, og har efterhånden indskrænket søgningen til enten Philips 37PFL5604H eller Sony 37v5500. Prisen ligger på omkring 4500 kr. for philips og 5500 kr. for Sonys.

Jeg er selvfølgelig interesseret i at få et godt billede, og da tv'et skal tilsluttes en xbox360, er det også vigtigt at der er lav input lag.

Så hvilket tv skal jeg vælge? (husk at Sonys tv koster 1000 kr mere, og altså er over 20% dyere)

Er der derudover nogle forhandlere der kan anbefales for at undgå parallelimport? og laves begge tv i det hele taget i dansk/nordisk version i 37"?

Mvh
Kristian

*undskyld hvis der har været oprettet en lignende tråd tidligere. Tror der har været skrevet lidt om begge modeller, men har svært ved at vurdere dem i forhold til hinanden uden at se en direkte sammenligning.
Af dimzen
Hej,
Har selv lige købt 26" versionen af Philips'en hos Wupti.
De har også 37":
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... i1%29.html

Så vidt jeg ved får de jeres skærme direkte hos Philips, der er ihvertfald link på Philips side direkte til Wupti, hvis du trykker købe :)

Sony'en kender jeg ikke, så kan ikke sige om den er bedre eller dårligere end Philips'en...
Brugeravatar
Af truehorses
Af disse to ville jeg KLART vælge Sonyen....uden tvivl...

Men jeg ville se ind på Panasonic X10Y til små 5 kilo....

Absolut bedste billede til prisen....Klart bedste....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville også seriøst overveje X10Y i denne kategori.