Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af carsten123
Jeg har en ven som har købt dette nye tv i elgiganten til 6200kr med ophæng. Jeg kan ikke finde meget herinde omkring dette tv men tror vist der findes mange tv som er bedre og endnu billigere. Men hvad mener i??? Nogen som kender et link til dette tv!!!
Har selv købt et panasonic x10y for 2 mdr siden og det er bare klasse og fungerer super til fodbold og håndbold..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad vil du gerne opnå med denne tråd? Hvis du leder efter indstillingsmuligheder, så er det helt fint, men når din ven nu HAR købt TV'et, så kan jeg næsten kun tolke det som om du ønsker brænde til bålet eller hvad?

Da X10 i forvejen er det bedste TV i sin prisklasse på den rene billedkvalitet, så vil det være andre kvaliteter, der skulle retfærdiggøre PQ3500, såsom designet.
Af Egern
Måske han kan nå at afleverer det tilbage hvis den er helt gal og bare spontant købte det fordi han syntes det umiddelbart var et godt tilbud?

LG er fedt design og funktionalitet synes jeg :) - så hvis han har set det i aktion og er tilfreds med billedet er det vel et okay køb?

Det kan dog fås en smule billigere på nettet - nu ved jeg dog ikke lige hvilken type vægophæng der er tale om :)