Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wendigo
Davs.

Søger en 21' CRT Samsung 1100MB i god stand. Prisen kan vi altid forhandle os frem til.

Lidt krav jeg gerne så blive opfyldt:

-Billedet skal stå lige skarpt over det hele
-Skal befinde sig på sjælland
-Ingen form for defekter (som fx ridser i glasset)

mvh.
--------------------------------------------------------------------------------
Af SLL
Skal det var en 21" 1100MB?

Jeg har en Samsung 22" 1200NF jeg ikke bruger mere. Den hyler en lille smule af og til i PSU højspændingen, men det er ikke meget. Ikke ryger, ingen ridser, som ny.

SLL
Af Wendigo
Hvis det ikke var fordi den havde en hyle tone i PSU højspændingen, så havde jeg sagt ja med det samme :)

Jeg har før haft CRT'er som hylede (også lidt) og det blev desværre irriterende i længden for mig.

EDIT: Kan du ikke smide mig en PM hvor du bor? Så kunne jeg eventuelt komme forbi og høre hvor meget den hyler?
Af Wendigo
Hej igen SLL.

Jeg har lige idag hentet en Sony trinitron 21' CPD-E500. Og jeg kan se at 21' er RIGELIGT :)

Alle: Jeg er stadig på udkig efter en 21' CRT skærm mere, og det er som sagt Samsung 1100MB 21' CRT. Prisen, kan vi som sagt altid snakke om.