Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stroem
Hej jeg har et samsung b535. Indstillede digitale kanaler efter den 15 sept. Der var en vis system i kanalerne, de danske først osv.....
Her til aften tænder jeg så igen og nu ligger kanaler i et inferno af forvirring uden mål og med. Har også forkerte navne ift det egentlige billede.? Er det pga den digitale overgang og vil det mon vende tilbage til de oprindelige pladser(autosøg) Andre med samme !:( problem...........? Tak
Af OleA
Jeg har samme problem med mit V10 og bruger min favoritliste. Kanalerne ligger helt forskelligt i forhold til tidligere.
Af eXeel
Hvordan fungerer det så med favoritlisten på Panasonic? Kan du lægge dem præcis som du vil, uden det er anderledes end førhen med analogt?
Af Ney
eXeel skrev:Hvordan fungerer det så med favoritlisten på Panasonic? Kan du lægge dem præcis som du vil, uden det er anderledes end førhen med analogt?
På V10 kan du lave 3-4 favoritlister og vælge frit imellem hvilken du vil bruge. Dvs. du og kæresten kan have hver sin favoritliste og derved kanal indstilling. Tv'et starter automatisk med den sidst valgte favoritliste.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
På nogle modeller vil den feature der hedder noget ala "Automatisk opdatering" hente kanallisterne via DVB-tuneren, og det vil overskrive pladserne du selv har indstillet. Det kan løses ved blot at slå disse opdateringer fra. Det vil typisk være et sted i DVB-opsætningen det skal gøres.
Af eXeel
Fornemt, så jeg kan få kanalerne hvor jeg vil (vel også på X10, måske bare max en favoritliste, går jeg ud fra?).
Dejligt...