Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af korben
Jeg har længe gået og ville købe mig en 5090H men jeg ville gerne vente til slutningen af 2009. Men jeg har i dag købt mig en. Jeg syntes at kunne høre at de er ved at være væk. Mange steder kan de ikke få flere og de her siger at de nok ikke har flere efter idag. ( http://sparshop.dk/lcd-plasma-tv-37/pio ... rt=default)

Så hvis du som mig ved at du vil have en af disse 5090h ja så er det nok ved at være tid til at købe.

Jeg ser frem til at få mit nye lille barn :-)
Af urbananen
Den der med at "Vi har nok ikke flere efter månedens udgang", fik jeg af vide da jeg købte vores, og de har sgu haft længe efter ;) .

Men ja, der bliver jo ikke lavet flere, så der er af gode grunde ved at være tyndet ud i lageret.
Af xcardman
Men om et år kan man heller ikke få nogen pansonnic v10, der er kommet en ny.

deres krp model er næsten ikke til at får fat på.
tror den eneste grund til der er flere, ingen dvb-c tuner og mange tror der ingen garanti er på. pioneer er gået ned.

tillykke med din skærm og der går lang tid før der kommer en tilsvarende skærm som kan vise dyb sort uden brug af dynamisk kontrast.
Alle andre skærm har dynamisk kontrast og 150 billedehandling systemer.
en pioneer kan vise hvad en filmskaber har og lavet. ikke hvad en tv producent synes er god billedekvalitet.
det er netop grunden til at købe en pioneer.

Men det er der desværre rigtig mange som ikke kan forstår og synes et led med kanon kontrast er lykken i Fona.
men lade dem om det, det har bare intet med billedekvalitet at gøre.