06 okt 2009, 18:53
kskruger skrev:Som i; hvis jeg sætter det op, vil mine svigerforældre godt kunne manøvrere rundt i favorit-funktionen uden større problemer?Bror Stang skrev:Ang. Samsung og kanalsorteringen, så passer det ikke helt, at man ikke styre dem selv. Man skal bare bruge dens favorit funktion, der bestemmer man selv hvilken kanaler man ønsker, at ha med og i hvilken rækkefølge.Mons skrev: Lige min tanke - her kan man da tale om både fjer og høns..Tjo. Nu er der jo en, jeg kender som har været ude for at fedt brændte fast - og en i tråden her, der siger, at det ikke har været så nemt at få af, så måske kan der være noget om det eller hvad?![]()
I øvrigt sjovt at du bliver ved med at snakke om LCD Bror Stang - eftersom at alle råder dig til et X10Y?!!
I din prisklasse er det MEGET svært at komme udenom ovennævnte plasmaskærm.. Som du kan se på flatpanels
TV- og monitoranbefalinger er der en overrepræsentation af plasmaskærme - hvorfor mon..
Plasma - det sikre valg!
Og det er bestemt ikke sagt for at være provokerende - så det håber jeg ikke, at det opfattes som.
Når jeg snakker lcd el. allerhelst led, er det også pga. strømforbrug ift. plasma.
Og så fordi jeg selv har en lcd-skærm, som jeg er glimrende tilfreds med, og havde Samsung håndteret kanalsorteringen ordentligt, var det sikkert blevet sådan et...
Nå, men hvis det skal være den panasoic x10Y, hvor køber man den så?
P.S. Nogen der ved, hvad der er blevet af lcdplanet? (dér købte jeg selv mit samsung)