Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa.... Er helt ny og helt grøn og er på vej til at købe min første fladskærm..... Er nået til at det skal være en PDP-lx5090h Men er det farligt at købe hos en netbutik hvor de er parallel imp. Tænker på om de kan være af dårligere kvalitet, og om der er dansk tekst i menuen, og om der er dansk manual.... Håber meget der er nogen der kan og evt, vil hjælpe..... :-))
Hilsen Leif.....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kvaliteten vil være den samme. Der kommer dog ikke nogen Pioneer-tekniker og hjælper dig på adressen hvis noget går galt.
Af Nærig jyde
Hej Yakken.... Og mange tak for svar.... Hmmm... Må sikkert holde mig til det sikre..... ;-))
Hilsen Leif....
Af farbruun
yakken skrev:Kvaliteten vil være den samme. Der kommer dog ikke nogen Pioneer-tekniker og hjælper dig på adressen hvis noget går galt.
Hvad er din holdning, hvis man tegner en af disse forsikringer fra - eks. Securator ?

Jeg blev så sent som idag anbefalet af en Netbutik at købe en Samsung LED 7020 (til ca 10.500) med en 4 års forsikring (samlet pris 11.500) fremfor den danske LED 7070 (ca 12.000). Dvs. spare 500 kr. og have længere forsikring.

Hvad jeg ikke kan gennemskue er, om det giver bøvl med en EU version af tv'et i forsikringssammenhæng?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har ikke erfaring med reparationer gennem eksterne forsikringsselskaber, så det er svært at rådgive om. Det kunne sagtens være, at de benytter samme servicecenter, som eks. Samsung selv gør (det er ikke Samsung der reparerer TVene), og i det tilfælde, så vil du jo ikke være værre stillet.