Log ind med sociale netværk
03 okt 2009, 15:35
Der findes bedre TV til prisen, men hvis du alligevel havde tænkt dig at købe Philips, så er det ikke en dum pris. På vores liste over anbefalede TV kan du finde andre alternativer.
03 okt 2009, 18:16
Du bevæger dig virkelig ud i et mineområde.
Mange herinde vil anbefale dig at købe et plasma-tv, og andre vil anbefale dig at købe et lcd-tv. Det kommer helt an på hvad du vægter højest.
Hvis det er den naturligste billedkvalitet, vil de fleste nok anbefale dig plasma.
Hvis du skal bruge tv'et til at spille meget på eller bruge det til tekstbehandling osv., vil de fleste nok sige at du skal vælge lcd.
Mange herinde vil anbefale dig at købe et plasma-tv, og andre vil anbefale dig at købe et lcd-tv. Det kommer helt an på hvad du vægter højest.
Hvis det er den naturligste billedkvalitet, vil de fleste nok anbefale dig plasma.
Hvis du skal bruge tv'et til at spille meget på eller bruge det til tekstbehandling osv., vil de fleste nok sige at du skal vælge lcd.
Tv: LG 55B6V og LG 50PS8000
Receiver: SONY DA50ES
Højttalere: B&W 705, HTM7, DM601 S3
Receiver: SONY DA50ES
Højttalere: B&W 705, HTM7, DM601 S3
03 okt 2009, 21:18
Det er et super godt tv. Jeg har et Philips 32PLF5404H der ligger langt under det du nævner, og det imponerer mig hver dag (men selvfølgelig koster det kun 3.200,-)
Om der er bedre alternativer, kommer helt an på hvad du skal bruge det til.
Du kan få et 50" Panasonic X10y for samme penge
Om der er bedre alternativer, kommer helt an på hvad du skal bruge det til.
Du kan få et 50" Panasonic X10y for samme penge
04 okt 2009, 11:01
Plasma - det sikre valg..
BrianH skrev:Du kan få et 50" Panasonic X10y for samme pengeOg det siger jo ikke så lidt - her får du billedkvalitet for hver en krone.. Men selvfølgelig ikke nettv og des lige - til gengæld er Philips jo ikke ligefrem kendt for deres fine farvegengivelse og naturlige billedkvalitet - i hvert fald ikke hos mig..
Plasma - det sikre valg..
Bedste hilsner
Mons
Mons
04 okt 2009, 12:37
Det var måske også en ide, at komme med lidt flere oplysninger end blot prisen. Læs vores opslag øverst i forum for hvilke oplysninger du bør inkludere.
04 okt 2009, 12:52
ok kan godt se hvad du mener.
Jeg skal have et nyt tv i stuen den skal min være 42"
min stue er lys så derfor er det nok et lcd tv jeg skal have har jeg lade mig fortælle.
Har været i elgiganten idag og set på tv ifølge sælgeren er LG bedre en Philips.Synes også i butikken at LG så bedre ud.
men jeg vil gerne have jeres bud på hvad jeg skal købe til en max pris på 8000.-
Jeg skal have et nyt tv i stuen den skal min være 42"
min stue er lys så derfor er det nok et lcd tv jeg skal have har jeg lade mig fortælle.
Har været i elgiganten idag og set på tv ifølge sælgeren er LG bedre en Philips.Synes også i butikken at LG så bedre ud.
men jeg vil gerne have jeres bud på hvad jeg skal købe til en max pris på 8000.-
04 okt 2009, 13:08
Elmutanten tjener kassen på LG, og det er derfor altid deres anbefaling. Arbejder i Expert, og har hyppigt folk der kommer direkte fra elgiganten, de har 9 ud af 10 gange fået anbefalet LG.
(endnu et bevis på hvor utroværdige vi sælgere er
)
Ved mindre du har direkte lysindfald på din skærm bør du ikke være bange for plasma skærmene.
Hverken LCD eller plasma klarer sig særlig godt i sollys. Plasma mener jeg dog beholder meget af sin skarphed og "crisphed" i billedet, hvor det næsten fuldstændig forsvinder på en LCD skærm.
Hvis du har vinduer direkte bag dig når du sidder og ser tv (således at du vil kunne se vinduerne i en evt genspejling fra tv'et), og ikke har mulighed for gardiner eller persienner, kan en LCD muligvis være et godt valg.
Jeg har lavet dig en lille forenklet tegning af min egen stue;
http://img230.imageshack.us/img230/8784/stue.jpg
Min havedør og vinduet kan være til irritation ved meget sollys i dagstimerne, den klarer jeg med gardiner. Det store vindue parti er sydvendt, dvs lys ind hele dagen. Men det generer mig faktisk aldrig. Skal jeg se en god action eller gyser film en søndag sommerdag, hiver jeg gardinerne for - men kun for stemningens skyld
Jeg har naturligvis plasma!
Jeg syntes du bør overveje en 42G10 fra Panasonic istedet. Det er virkelig en lækker skærm.
Ærlig talt er de (MEGET) begrænsede betragtningsvinkler på LG paneler (dem der sidder i LG og Philips tv), til langt større gene end refleksionerne i en plasma skærm.
Bor du i kbh området så smid mig en pb, så kan du komme forbi hvor jeg arbejder og få en grundig gennemgang
(endnu et bevis på hvor utroværdige vi sælgere er
Ved mindre du har direkte lysindfald på din skærm bør du ikke være bange for plasma skærmene.
Hverken LCD eller plasma klarer sig særlig godt i sollys. Plasma mener jeg dog beholder meget af sin skarphed og "crisphed" i billedet, hvor det næsten fuldstændig forsvinder på en LCD skærm.
Hvis du har vinduer direkte bag dig når du sidder og ser tv (således at du vil kunne se vinduerne i en evt genspejling fra tv'et), og ikke har mulighed for gardiner eller persienner, kan en LCD muligvis være et godt valg.
Jeg har lavet dig en lille forenklet tegning af min egen stue;
http://img230.imageshack.us/img230/8784/stue.jpg
Min havedør og vinduet kan være til irritation ved meget sollys i dagstimerne, den klarer jeg med gardiner. Det store vindue parti er sydvendt, dvs lys ind hele dagen. Men det generer mig faktisk aldrig. Skal jeg se en god action eller gyser film en søndag sommerdag, hiver jeg gardinerne for - men kun for stemningens skyld
Jeg har naturligvis plasma!
Jeg syntes du bør overveje en 42G10 fra Panasonic istedet. Det er virkelig en lækker skærm.
Ærlig talt er de (MEGET) begrænsede betragtningsvinkler på LG paneler (dem der sidder i LG og Philips tv), til langt større gene end refleksionerne i en plasma skærm.
Bor du i kbh området så smid mig en pb, så kan du komme forbi hvor jeg arbejder og få en grundig gennemgang
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto