Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SLL
Jeg tror nu nok der er masser der er bedre, specielt når du også skal se film på den. Men pris og kvalitet hænger meget sammen som altid.

Selv overvejer jeg kraftigt DELL U2410 skærmen, som har et langt bedre med også dyrere panel. Vi snakker ca. 4200 kroner.

SLL
Af jaydeee
tak for det hurtige svar.

Jeg valgte det entlig pga. disse reviews:

http://www.amazon.co.uk/product-reviews ... ewpoints=1

Syntes bare det næsten lød for godt til at være sandt, så der for ville jeg høre om der er en noget skjult.

Prisen er den rigtige for mig og jeg er ikke entuiast, det er nok også mere spil end film den vil blive brugt til.
Af SLL
U2410 har en ret hurtig panel til bla. FPS spil. Men jeg vil tror, at hvis man lægger vægt på games og er meget krævende, så skal man nok gå efter en skærm med TN panel skærm som du linker til. Hvilken typisk TN gamer skærm der er mest solgt, kan du jo tjekke på edbpriser.dk, eller spørge videre her :-)

Personlig er jeg ud efter en allround skærm, som kan lidt af det hele. Jeg kan godt lide at spille Battlefield 2142, crysis og den slags spil, men skal også bruge skærmen til musik produktion, hvor synsvinkler er vigtige. Så TN er ikke noget for mig.

Men jeg venter i anden tråde på lidt feedback på nogle Dell U2410 spørgsmål :-)

SLL
Af jaydeee
Så har jeg fået skærmen hjem og den er fantastisk :)

Fandt den til kun 1299 +87 i fragt, ved computercity.

God Weekend