27 jul 2006, 00:30
#7452
Men gå efter de forhandlere som folk anbefaler, og ikke har haft nogen problemer med. Under "forhandler" forum mappen er der nævnt gode og ikke så gode forhandlere.
Også på edbpriser kan du se anmeldelser af forhandlere, som jeg tror folk bruger flittigt når de føler sig dårligt behandlet. Som et lille "hint", er det typisk ikke altid de billigste Internet forhandlere som er de bedste at handle med. Det kan du se på anmeldelserne.
Hvis du ikke er tilfreds med en vare, kan du jo få pengene tilbage inden 14 dage, hvis altså du passer godt på indbakningen din vare skal sende tilbage i.
Jeg købte selv en LG skærm, desværre med pixelfejl. Leverede den tilbage, og købte den igen et andet sted. Her fik jeg en skærm som slet ikke virkede. Her starter problemerne så for mig, eftersom jeg fik bestilt skærmen hos en af de "omtalte (se under forhandlere her på forummet!)" - forhandlere. Men første sted jeg bestilte skærmen, var de venlige og jeg fik pengene tilbage meget hurtigt, ingen problemer.
Men ellers tror jeg også DELL er ret stabile at handle med, hvad angår service, priser m.m.
Så prøv du bare lidt nethandle
Mvh. SLL
Hein skrev: SLL -> Jeps, man kan finde mange fine tingTjoo... der sker ikke noget ved at være lidt skeptisk overfor handel på Internettet mv. Det er jeg faktisk også selv blevet, efter jeg har kastet mig ud i mere og mere nethandel.Er bare lidt konservativ, men det må jeg hellere stoppe med. Det er vist ikke moderne mere, har jeg ladet mig fortælle
Men gå efter de forhandlere som folk anbefaler, og ikke har haft nogen problemer med. Under "forhandler" forum mappen er der nævnt gode og ikke så gode forhandlere.
Også på edbpriser kan du se anmeldelser af forhandlere, som jeg tror folk bruger flittigt når de føler sig dårligt behandlet. Som et lille "hint", er det typisk ikke altid de billigste Internet forhandlere som er de bedste at handle med. Det kan du se på anmeldelserne.
Hvis du ikke er tilfreds med en vare, kan du jo få pengene tilbage inden 14 dage, hvis altså du passer godt på indbakningen din vare skal sende tilbage i.
Jeg købte selv en LG skærm, desværre med pixelfejl. Leverede den tilbage, og købte den igen et andet sted. Her fik jeg en skærm som slet ikke virkede. Her starter problemerne så for mig, eftersom jeg fik bestilt skærmen hos en af de "omtalte (se under forhandlere her på forummet!)" - forhandlere. Men første sted jeg bestilte skærmen, var de venlige og jeg fik pengene tilbage meget hurtigt, ingen problemer.
Men ellers tror jeg også DELL er ret stabile at handle med, hvad angår service, priser m.m.
Så prøv du bare lidt nethandle
Mvh. SLL
