Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har gjort mig et fejl køb. Har købt mig et Panasonic g10 42''. Som det kan læses mange steder har dette tv et rigtig godt billed. MEN.

Mine øjne er åbenbart ikke skabt til plasma. For utrolig tratte øjne af at kigge på det i et par timer. Ingen af mine venner har det samme problem. Må købe mig en LCD...

Men tv'er fejler INTET. Er købt i lørdags (den 26. 9.)

Er altså kun brugt i ca. 4 timer.

Tv'et står i Århus.

Kvitering osv. medfølger selvfølgelig.
Af HQgeN
Hvad skal du have for det og er der købt ekstra forsikring? :-)
Af BrianH
Sådan et brugt tv står vel i en 5.500 - 6.000 kr
Er der levering til døren, og hvordan ved man om der skulle være noget i vejen med tv'et så det ikke bare er dine øjne?
Af BrianH
Hvis du har købt det på nettet, kan du bare aflevere det tilbage og få pengene igen - bare så du ved det...

Nogen butikker har også den service, prøv at spørge dem inden du sælger med tab
Af Marqzen
Hvad koster fragt til Odense? Er der nogen der ved det?
Brugeravatar
Af radiomand
Fragtmanden (fragt stående på palle): 300-500 Kr.
Af xcardman
Det har jeg aldrig hørt om før, kan du beskrive det lidt mere.
for så har du vil heller aldrig kunne se på et crt tv.

du har vil returret.
Af JacobPoulsen
Problemet er mest når jeg spiller. Koncentrerer mine øjne, kan ikke spille mere end 30 min uden at få ondt i øjne.

Noget af det har helt sikkert også at gøre med afstanden og størrelsen på tv'et.

Har købt det i bilka, for 7800. Har skrevet en mail til dem. De siger at de nok godt vil tage det tilbage, dog med et tab til mig da de kun kan sælge det som en demo model. Aner så ikke hvor meget det er.

Det er helt sikkert mig der er "overfølsom", mange vil nok sige det er pjat. Men ved at det vil irretere mig hver gang jeg ser på tv'et.
Af Marqzen
Byder 5000 inkl. porto. :)
Af AdrN
Du tror måske fjernsynet har tabt 2.700 kr. i værdi i løbet af 4 dage eller hvad Marqzen? Dårlig stil du sidder og prøver at lukrere på andres ulykke på den måde.

Det er sgu synd for dig Jacob, jeg havde gerne budt de 7.000 du minimum skal have, men har desværre selv lige investeret i et TV.

Har du ikke 14 dages fortrydelsesret i Bilka eller hvad? Mig bekendt burde de tage det tilbage, uden at du skal tabe på det.

Ellers så har man jo også hørt om at nye skærme kan kræve noget tilvænning, så du kunne måske overveje at give det en chance. Det lyder meget mærkeligt mht. dit problem, har du overvejet at du måske trænger til briller/læsebriller i forbindelse med læsning og TV-kiggeri? :)
Af Marqzen
AdrN skrev:Du tror måske fjernsynet har tabt 2.700 kr. i værdi i løbet af 4 dage eller hvad Marqzen? Dårlig stil du sidder og prøver at lukrere på andres ulykke på den måde.
Du er en smule dramatisk? Jeg forholder mig ikke til hvor meget jeg tror TV'et har mistet værdi, men udelukkende til hvad jeg selv vil give for et G10 nyt som gammelt. Jeg er ved at spare op til et andet TV, og skulle jeg købe noget andet end det, så skulle det være fordi prisen var uimodståelig. Så jeg byder den pris der kunne få mig til at overveje et andet TV end det jeg havde i tankerne. Længere er den ikke. 8)
Af AdrN
Nej jeg synes ikke det er særlig dramatisk, at jeg forklarer dig at jeg synes du er en klaphat for at sidde og byde ind med sådan et latterligt beløb. Generelt kan jeg overhovedet ikke se hvad det jeg skriver har med dramatik at gøre, mon ikke du skulle lære at bruge ordet i dets rigtige kontekst?

Og jo den er længere, du kunne jo sådan set bare undlade at byde og derved undgå at fremstå som et røvhul. :)
Af skumle
Hej Jacob,

Hvad skal du have for tv'et afhentet?

mvh
Allan
Af Marqzen
Nej jeg synes ikke det er særlig dramatisk, at jeg forklarer dig at jeg synes du er en klaphat for at sidde og byde ind med sådan et latterligt beløb. Generelt kan jeg overhovedet ikke se hvad det jeg skriver har med dramatik at gøre, mon ikke du skulle lære at bruge ordet i dets rigtige kontekst?

Og jo den er længere, du kunne jo sådan set bare undlade at byde og derved undgå at fremstå som et røvhul.
Jeg synes det er dramatisk (i betydningen teatralsk) at bruge vendingen "..du sidder og prøver at lukrere på andres ulykke…" . Jeg synes også at mit bud er inden for rimelighedens grænser. Vi er så uenige på de to punkter og fred være med det. Jeg synes ikke berettiger til at blive svinet til. Dette er en salgstråd og jeg byder det jeg synes varen er værd.