Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nick_S
Hvis billedkvalitet er det vigtigste, ja.
Af Juggalo
Kan uddybe kravene lidt;

- DVB-C tuner (er YouSee kunde)
- skal bruges til fjernsyn, DVD/film og lidt konsol-spil
- mulighed for at hive fejl ind via USB/netværk ville være super, men er ikke et ufravigeligt krav.

Alternativer må meget gerne nævnes i denne tråd også :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hive fejl ind via USB? Hvad er det for nogle fejl du gerne vil have ind i dit TV?

TV'et kan opdateres via DVB-antennen, hvis det er dét du mener, men pt. er der ikke nogen fejl der kræver rettelse.

Og ja, X10Y er stadig det bedste køb til dit behov.
Af Juggalo
Undskyld - det er mig der taster hurtigere end jeg tænker ;o)

Der skulle ikke have stået fejl men FILM :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skal noget højere op i prisniveau før du får filmafspilning via USB eller netværk. Netværksafspilning kræver DLNA og det kommer du til at betale for. En smartere (og billigere) måde at få noget sådant på, ville være at købe enten en af de nye dualcore nettops eller blot en PS3.
Af Juggalo
Har allerede en gl. Xbox med XBMC, så den vil jeg jo sandsynligvis sagtens kunne (gen)bruge med et fladskærms TV også.

Sidst men ikke mindst - dette er jo et plasma TV, hvor bange skal man være for burn-in på et moderne TV?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til dit brug skal du ikke bekymre dig om burn-in. Panasonics modeller er yderst resistente overfor burn-in, så med mindre du planlægger at tage på weekendophold med DVD'en på pause, så er der intet at frygte.
Af Juggalo
Shit.... hvad vil du så anbefale til netop det formål? ;)

Spøg til side som man siger, så lyder det jo som om jeg skal have slået hul på sparegrisen og bestilt mig sådan et - jo før jo hellere.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Juggalo skrev:Shit.... hvad vil du så anbefale til netop det formål? ;)
Bum bum... det billigste LCD TV, med lavest strømforbrug, vil nok være et godt bud. Hvis du alligevel er på weekendtur, så er det jo ligemeget hvordan billedet ser ud 8)