Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg skal ikke udtale mig om sandsynligheden for endnu et fælleskøb, men jeg kan forestille mig at Hr. Fanth har haft rigeligt at se til med alle de spørgsmål vores brugere har bombarderet ham med siden tilbuddets start, så det kan godt være han vil have en pause.

Mængderabat er dog ikke noget særtilfælde, så hvis du kan fremvise en liste over 30 personer der ønsker at købe en skærm med 30% rabat - så kan du nok godt overtale dem til at oprette ordrerne.

Mit priseksempel er desuden ikke en widescreen model, men netop en 4:3 model som du jo selv efterlyste i den fremhævelse jeg havde i mit indlæg.
Af SLL
Jeg ville gerne være med på et nyt 2407 fælleskøb, eftersom jeg selv var midt i noget "Getmore / LG" bøvl mens fælleskøbet her løb af stablen.

En 2407 WFP ville lige være skærmen for mig, hvis prisen altså kommer ned omkring de 6 kilo igen ;)

SLL
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Forstå mig korrekt: Jeg agter på ingen måde at starte en indsamling, så hvis du vil have fælleskøb, så skal du nok selv have gang i initiativerne ;)
Af waverider
yakken skrev:Forstå mig korrekt: Jeg agter på ingen måde at starte en indsamling, så hvis du vil have fælleskøb, så skal du nok selv have gang i initiativerne ;)

Om det så vare muligt att starte ett fällesköb i Sverige så hade det varit meget fedt :p Man skulle så haft den där läckre Dell 2407WFP skärmen (B
Af Logan-five
Jeg vil gå efter 215TW'eren og overvejer stærkt på at købe den. Ærgeligt man ikke kan få den sort som i US...

Det bedste ville selvfølgelig være hvis der er stemning for et fælleskøb igen af Dell 2407!!
Af mik
Jeg tror der er stemning for et nyt fælleskøb. Jeg har skrevet til Frederik Fanth fra Dell, men har ikke hørt tilbage.
Af Jmadsen
Hej mik. Jeg kan forstå du vil have en større skærm en 20 tommer, men ville alligevel svare på dit oprindelige spørgsmål.

Jeg stod i samme situation som dig for 2 måneders tid siden, vaklede også mellem 215TW eller 20WGX2 - jeg besluttede mig i sidste ende for 215TW og har ikke fortrudt det. Du kan læse min anmeldelse af den her på siden. Link