Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af therunemeister
Flatpanels.dk hjalp mig virkeligt i mit tv valg, og bekræftede mig i mine tanker omkring de tv jeg havde kigget på.
Panasonic G10 står nu i stuen, og jeg kunne ikke være mere tilfreds med både SD og HD signalerne.
Tak!

(til folk i samme situation som mig...glem LCD...Plasma er den eneste løsning hvis man ønsker et naturligt, varmt billede.)
Af lennon
therunemeister skrev:Flatpanels.dk hjalp mig virkeligt i mit tv valg, og bekræftede mig i mine tanker omkring de tv jeg havde kigget på.
Panasonic G10 står nu i stuen, og jeg kunne ikke være mere tilfreds med både SD og HD signalerne.
Tak!

(til folk i samme situation som mig...glem LCD...Plasma er den eneste løsning hvis man ønsker et naturligt, varmt billede.)
Fedt at få nogle tilbagemeldinger. Ikke mindst positive :p - godt at du er tilfreds. Men verden er lidt mere nuanceret end som så - LCD kan sagtens være en bedre løsning for andre. Er dog enig med dig i,at alt for mange fravælger plasma på fordomme( strømforbrug,forældet teknologi,burn-in osv) og forkert rådgivning .Et Panasonic G10 i optimale omgivelser og med optimale indstillinger overgås i hvert fald ikke på rå billedkvalitet af noget som helst LCD/LED lige PT .
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
God fornøjelse med dit nye TV. Jeg håber du får adgang til lidt HD materiale, hvor skærmen virkelig kommer til sin ret.
Af therunemeister
yakken skrev:God fornøjelse med dit nye TV. Jeg håber du får adgang til lidt HD materiale, hvor skærmen virkelig kommer til sin ret.
Det har jeg skam. Både HDTV og BD, og ja, der kommer G10 virkeligt til sin ret.
Af AJOsss
Kunne sku ligeså godt have været mig der skrev denne tråd, samme skærm, samme dejlige hjælp herindefra.

Kan dog ikke helt sige hvordan det ser ud da jeg er igang med at flytte og den står stadig indpakket i den anden lejlighed.

Men godt du synes den er fed, så vil jeg da glæde mig :p
therunemeister skrev:Flatpanels.dk hjalp mig virkeligt i mit tv valg, og bekræftede mig i mine tanker omkring de tv jeg havde kigget på.
Tak!

Selv tak. Vi er bare glade for at kunne hjælpe :)
Af Beckham
Jamen jeg vil da også godt "joine in" og sige til tak til Flatpanels for nogle rigtig gode anmeldelser. Jeg er også endt med et Panasonic G10 50", som jeg so far er rigtig glad for!! Og Flatpanels anmeldelser af de forskellige Pana modeller var kraftigt medvirkende til valget. Fik det ind af døren i starten af ugen og indstillede det selvfølgelig med de anbefalede indstillinger herfra, hvilket jeg synes giver et rigtig godt billede.

Keep up the good work.. :)
Af Montex
Beckham skrev:Jamen jeg vil da også godt "joine in" og sige til tak til Flatpanels for nogle rigtig gode anmeldelser. Jeg er også endt med et Panasonic G10 50", som jeg so far er rigtig glad for!! Og Flatpanels anmeldelser af de forskellige Pana modeller var kraftigt medvirkende til valget. Fik det ind af døren i starten af ugen og indstillede det selvfølgelig med de anbefalede indstillinger herfra, hvilket jeg synes giver et rigtig godt billede.

Jeg henter et Panasonic 50G10 på torsdag, og det er især flatpanels der var skyld i at det blev det. Hvilke anbefalede indstillinger bruger du?
Af Agsi
Også herfra tak for hjælp til valg af TV. Er absolut tilfreds med nyerhvervede 42" V10 på anbefaling herinde. Iøvrigt super med suport mulighed på produktet efterfølgende. Endnu engang TAK.
Af fodboldgal
Når vi nu er ved at rose, så har jeg før hævdet og mener fortsat at dette er det bedste hifi website overhovedet.
Af rudib
Jeg vil også gerne bidrage med min tak til dette informative website og forum.
I er grunden til at jeg nu har et Panasonic 42V10 hængende på væggen.

Fra at have set den i butikkerne til selv at have et eksemplar hængende, er jeg kun blevet yderlig tilfreds med mit køb, super billede :).
Af Beckham
Montex skrev:
Beckham skrev:Jamen jeg vil da også godt "joine in" og sige til tak til Flatpanels for nogle rigtig gode anmeldelser. Jeg er også endt med et Panasonic G10 50", som jeg so far er rigtig glad for!! Og Flatpanels anmeldelser af de forskellige Pana modeller var kraftigt medvirkende til valget. Fik det ind af døren i starten af ugen og indstillede det selvfølgelig med de anbefalede indstillinger herfra, hvilket jeg synes giver et rigtig godt billede.

Jeg henter et Panasonic 50G10 på torsdag, og det er især flatpanels der var skyld i at det blev det. Hvilke anbefalede indstillinger bruger du?
Jeg har brugt indstillingeren fra anmeldelsen her på sitet http://flatpanels.dk/test.php?subaction ... 1237883026. Hvis man er hardcore hifi nørd, vil man jo nok have en professionel kalibrering, men jeg er nu rigtig godt tilfreds med det billede jeg får ud af indstillingerne i anmeldelsen.
Af Random_Hero
hmmm har faktisk lige bestilt en 42G10 så nu må vi krydse fingre, men damn glæder mig da!