Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
haulund skrev:Rasmus Larsen!! Igen fremhæver du Panasonic Bl.a i EB. Det er helt fantastisk. Er du i "lommerne" på Panasonic. Det er fuldstændig grundløs den fremhævning dette mærke får.
Jeg gider ikke kommentere på resten af dine påstande, men netop dette er da utroligt selvmodsigende. Hvorfor skulle jeg ikke anbefale den i en test ved EB, når den også anbefales på FlatpanelsDK? En anbefaling er da absolut.

Hvis du har direkte spørgsmål til mig, så stil dem i en mail eller i en privat besked. Har du spørgsmål forummet kan hjælpe med, er du velkommen til at skrive løs.

Hvis du vil debatere dette yderligere, så hold dig til én tråd. F.eks. denne eller din forrige.
Af RogueAgent
haulund skrev:Rasmus Larsen!! Igen fremhæver du Panasonic ... Det er fuldstændig grundløs den fremhævning dette mærke får.
Hvis nu du kunne argumentere sagligt for hvorfor du helt præcist mener at anbefalingen af Panasonics plasma TV er grundløs, så var der da et eller andet konkret i dit indlæg at forholde sig til.

Det er jo ikke som om det er nogen større raketvidenskab at påvise at f.eks. Panasonic G10 og V10 (sammen med en lang række andre plasma TV fra Samsung, LG og selvfølgelig Pioneer) har væsentligt og målbart mere korrekte billeder end størstedelen af samtlige LCD TV på markedet - og det er ikke subjektive betragtninger der er tale om.

Der kan som bekendt så være mange andre grunde til at vælge andre løsninger, f.eks. specifikke krav til design, størrelse, farve, tilslutninger eller features som f.eks. indbygget harddisk, internetadgang osv - og det er jo fint nok. Men er målet skåret ind til "bedste billedkvalitet til prisen", er du så ikke rar at forklare hvad der helt præcist er det odiøse i at anbefale det mærke som bedst opfylder det mål..??