Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey

Skal have en ny TV har kigget på disse 2 modeller fra Samsung kan ikke helt blive ening om hvilken en af disse jeg skal invister mine penge i da de ligger i samme prisklasse omkring de 10.000. Den skal bruges mest til at se HD kanaler, (fodbold) samt en del til PS 3 spil.

Håber jeg kan blie lidt kloger herinde?
BH Fanaticos skrev:Hey

Skal have en ny TV har kigget på disse 2 modeller fra Samsung kan ikke helt blive ening om hvilken en af disse jeg skal invister mine penge i da de ligger i samme prisklasse omkring de 10.000. Den skal bruges mest til at se HD kanaler, (fodbold) samt en del til PS 3 spil.

Håber jeg kan blie lidt kloger herinde?
til 10.000,- kan du godt få et 46A796 hvis 46" er et most for dig.
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=8 ... 0609561450
Af BH Fanaticos
Thanx, ellers et rigtig godt tilbud men kan e at den allerade er udgået på siden.
Af Aviator
Hi There,

Jeg kan helt klart anbefale 866eren. Den har en rigtigt god kvalitet, og spiller perfekt sammen med PS3 og BD, og naturligvis laptop via HDMI.

- Men den har en lille ridse i lakken i form af den digitale kanal selektion. Du kan ikke selv bestemme rækkefølgen af de digitle kanaler, men men nyeste update er denne ridse blt en lille skræmme!

Men overvej dette i dit køb, da SAMSUNG melder ud at dette antageligt ikke bliver bedre. Jeg også lidt i tvivl om jeg vil anbefale dig SAMSUNG, da jeg ikke helt har forstået deres servicepolitik (Med henblik på kontakten jeg havde til Samsung i forbindelse med kanalerne)

Men kan du leve med dette - du skal måske have en ekstern HD boks med optager etc - så er dette jo ligemeget. Skærmen er perfekt. 40 tommer versionen er anmeldt herinde og blev award skærm.
Af kskruger
BH Fanaticos skrev:Thanx, ellers et rigtig godt tilbud men kan e at den allerade er udgået på siden.
Ja, der er nok en som har været hurtig, efter at tilbudet blev fremvist.