Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, der er mange ekstra ting, som man mangler ved et Pio. Nu har jeg selv et Lintronic system til at håndtere betjeningen og så har jeg jo adgang til kalibreringsudstyr selv, men intet af disse ting er jo gratis. Samlet set har mit Lx5090 vel kostet 21000 før det var som jeg ville have det.

... Men jeg vil stadig ikke bytte med 8000 kr. og et V10. 8)
Af xcardman
Et tv er noget som viser et billede og ikke alt muligt andet.
Fint med en masse ting, det er bare ikke noget jeg vælger et tv udfra

man kan tilslutte alle ting, men ikke god billedekvalitet :) kun forbedre den
Af andy83
slap af for en tråd der blev startet her... :(

som jeg sagde fra start er jeg meget tilfreds med mit v10! Har bare fået stirret mig blind på de skide prikker! men igen... så ser man jo heller ikk tv på under 1 m afstand.

Har i mellemtiden været i butik og se den anmeldte b855 fra samsung. Den synes jeg ikke er nær så flot som mit v10 i billedet, og selv om det var blue ray jeg så på den, syns jeg billedet på mit eget er betydeligt bedre end på samsungs b855 som jeg havde overvejet at købe.

Ville rigtig gerne ha et pioneer, men prisen på 17800 + fod til 1500 er lige lidt over mit budget.. Har 15k at gøre godt med, så tror jeg bytter mit 42" til et 50" i v10.

Er ikke i tvivl om det er et rigigt godt tv og så længe jeg ikke er blevet tilbudt en pioneer til de 15k, må det være der valget falder.
Er bestemt ikke proff. på dette område, så lidt hysterisk eller for meget stirren for 10 cm afstand er nok på sin plads at sige :D
Af farbruun
Var lige i Fona, der havde en række Panasonic opstillet. De viste alle DR2 pausesignalet med SD signal (via antenne) - gætter på det var analog.

Ingen tvivl om, at de stod bedre end mange af de andre TV - og man havde placeret dem i et mørkere hjørne og dermed bedre betingelser.

Jeg noterede mig, at V10 havde mere af de grønne prikker end eks. X10 - begge set i 50" udgaven.

:( det undrer da lidt