Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af volder
Hej alle.
Er ny bruger herinden og synes det er et utroligt godt forum..

Jeg står og skal købe et nyt tv,og har læst mange forskellige meninger..

Jeg har ca 20 000 kr at gør godt med,og heller til at købe Amoi 37".
Er det det bedste på market lige nu ???
Og har også læst at man kan hente det nede i Tyskland til ca 12 000 kr,som jeg nok vil gøre...
Men jeg kan ikke finde hvor i Tyskland man kan købe det henne??
Nogen der kender adressen eller evt et link....

Er der nogen der kan hjælpe mig med at mine spørgsmål :)

På forhånd tak til dem der vil hjælpe en ny herinden...
Af Kief
volder skrev:Hej alle.
Er ny bruger herinden og synes det er et utroligt godt forum..

Jeg står og skal købe et nyt tv,og har læst mange forskellige meninger..

Jeg har ca 20 000 kr at gør godt med,og heller til at købe Amoi 37".
Er det det bedste på market lige nu ???
Og har også læst at man kan hente det nede i Tyskland til ca 12 000 kr,som jeg nok vil gøre...
Men jeg kan ikke finde hvor i Tyskland man kan købe det henne??
Nogen der kender adressen eller evt et link....

Er der nogen der kan hjælpe mig med at mine spørgsmål :)

På forhånd tak til dem der vil hjælpe en ny herinden...
Hvilke butikker du skal benytte kan være lidt svært, det bedste er at bruge Idealo.de til at se priser og firmaer og så via mail korrespondance få en aftale om et tv på plads.

Men jeg vil råde dig til at lade Amoi være og i stedet kigge mod Phillips. Phillips 37PF9731 kan findes i tyskland til små 21k (plus minus) og det er et KICK ASS tv og måske det bedste på markedet pt!

Ellers så kig evt på et billigt tv som Toshiba 37WL66 Z eller måske 40" Sony V2000....

Det er lidt råd i hvert fald

Casper
Brugeravatar
Af yksa
hvad er der galt med amoi siden du råder ham til ikke at kigge på den?
:o
Af volder
Jeg har læst i et andet forrum at der kun kommer ca 35 stk Phillips 37PF9731 til landet (7/8-2006)og at det vil koste ca 26 000 kr,er der nogen der kan bekræfte dette?? :(
Af Kief
yksa skrev:hvad er der galt med amoi siden du råder ham til ikke at kigge på den?
:o
Jeg har ikke selv set Amoi in action men de bruger-anmeldelser som er på Recordere.dk taler ikke særlig positivt om Amoi. Jeg overvejde også selv at købe en Amoi fordi designet er ret flot og den har gode specifikationer, men de andres erfaringer fik mig til at skifte over til Toshiba.

Men jeg ved at Elgiganten har Amoi, så du kan jo tage ud og se kvaliteten hos dem.

Mvh

Casper
Af Kief
volder skrev:Jeg har læst i et andet forrum at der kun kommer ca 35 stk Phillips 37PF9731 til landet (7/8-2006)og at det vil koste ca 26 000 kr,er der nogen der kan bekræfte dette?? :(
Det er korrekt vi snakker om et begrænset antal skærme. Grunden til at prisen ligger omkring de 25-26k er at det ikke er parallelimporterede varer. Altså købt i danmark med dansk garanti osv.

Men nu ved jeg at Phillips har en rimelig god kundeservice, så man kan også overveje at tage syd for grænsen for finde samme fjernsyn til omkring de 21-22k..... Men man skal også huske på at dette fjernsyn er det absolut bedste på markedet, og det betaler man også for...

Casper
Brugeravatar
Af azrael
volder skrev:Jeg har læst i et andet forrum at der kun kommer ca 35 stk Phillips 37PF9731 til landet (7/8-2006)og at det vil koste ca 26 000 kr,er der nogen der kan bekræfte dette?? :(
Prisen er kr. 24.999 og der forventes mindst 60 tv til landet. Eller rettere, som fælleskøbet ser ud p.t. får alle der bestiller tv'et til denne pris. Hvis man *har* 25000 kroner på lommen, så er der ingen tvivl om, at dette er *tv'et* lige nu. Jeg er personligt meget kræsen, og jeg synes ikke at have set et LCD-tv i denne kvalitet tidligere.

Hilsen,
az