Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Min kæreste har netop købt dette TV til hendes soveværelse.....i den forbindelse er lyden meget høj når tv står på volume 1 ( ud af 50 eller sådan noget)
Altså vi taler ikke om vi er sarte eller noget..men lyden er så høj at vi bliver nødt til at slå lyden fra når der er reklamer mv.

Har været alle menuer igennem for at se om man kan stille på det, uden held, så er der nogen som har dette TV som har konstateret det samme?

Det er meget besværligt at skulle tage i bilka fysisk med det for at få at vide..at det ikke kan være anderledes, så hører gerne fra nogen ejere at dette tv:-)

Det er max 1 mdr. gammelt iøvrigt.

På forhånd tak

Anders
Af Mons
Jamen du har jo selv løsningen - retur til Bilka med skærmen!

Hvis volumen er så høj som du beskriver er det alligevel en bytter.. ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Bilka skulle have en god service når det kommer til reklamation og returnering af varer, så jeg ville da også levere det tilbage.
Af Anders456
Jo tak..men det kunne nu være rart hvis der havde været en derude som selv havde det tv....
For er lyden bare standard så høj..får jeg jo nok ikke mine penge retur eller andet, så har jeg bare spildt tiden med at skrue ned og stå i kø..
Af Random_Hero
mon ikke du kan få et nyt? det er da værd at forsøge. alternativt: hvis der er mine jack ud, så sæt nogle computerhøjtalere til, som du selv kan skrue op og ned på. Lyder er nok også bedre i dem trodsalt ;)
Af regin
Jeg har i går, købt nøjagtig dette fjernsyn. Og lyden er også her gevaldig høj på niveau 1.
Jeg er ellers glad for fjernsynet da jeg havde mange krav. Der er ikke mange 26" på markedet i hvide, indbygget dvd, mpeg4 og til under 3000 kr.
Mht. forslaget om at tilslutte pc højttalere med volumenkontrol, vil jeg spørge jer om man kan få dem med fjernbetjening. Det er nemlig ikke min mening at stå ud af sengen for at skrue op/ned og tænde/slukke dem.

Andre løsningsforslag har bestemt også interesse.
Af LunD^
Det er vidst normalt, vi forhandler Denver som er samme TV med andet navn, og det er samme historie..
Af Anders456
Utroligt...

Vi skal ikke til at hænge eller tilslutte nogen eksterne højtalere, hun har netop købt det i hvid mv. for at det ser pænt ud.

Hører gerne fra nogen som har fået bilka/Prosonic i tale om problemet
Af Anders456
Har lige talt med Bilka..godt nyt.

Der er ved at blive sendt en beskrivelse fra producenten om hvordan man kan regulere lyden ned på en nem måde...de var dog ikke klar over om det krævede tv skulle indleveres eller om det var noget man selv kunne gøre, det ville de vide når de modtager beskrivelsen.

Så dem med samme problem..ring til jeres butik og få det fixet efter på fredag.
Af -HHvH-
Jeg har lige fået foræret sådan et TV, og kan ikke holde ud at se tv selvom jeg kun her volumen på 1.
Det er super besværligt for mig at fragte tv'et helt til bilka, så er da nysgerrig efter om der fandtes en løsning der ikke involverede en tur derud?

mvh
H
Af pedersen7500
Hej alle!

Til alle jer der har problemer med lyden på jeres prosonic-tv så vil jeg klart anbefale jer at kontakte jeres lokale Bilka og bede om at snakke med nogle fra tv afdelingen. Så forklar dem jeres problem, og så er jeg 100% sikker på at de vil gøre alt for at hjælpe jer. Vores kundeservice er altid god.

Fejlprocenten på Prosonic er desværre lidt større end på andre mærker.

Mvh. Niels/ Medarbejder i Bilka.
Af Phreak2002
Nogen der har en løsning på det ?
Sidder med et ny indkøbt prosonic fra Føtex med samme lyd niveau problem
Af noxity
Ja der er en løsning på dette.

Arbejder i et af Bilkas service centre, og vi har ihvertfald en løsning på problemet hængende på vores opslagstavle. Jeg skal dog ikke på arbejde før tirsdag. Så hvis du ikke kan vente indtil der, så må du enten kontakte Føtex eller en Bilka. Men er ikke klar over om det er for besværligt at forklare over telefonen.
Af Phreak2002
Det er jo super jeg dribler da bare ned i den lokale Føtex i morgen :)