17 sep 2009, 20:24
Hej,
Jeg står og skal til at investere i et nyt fladskærm - siden mit nuværende er gået godt og grundigt i stykker. Det tænder af sig selv på alle mulige tidspunkter og det skruer op og ned for lyden ligeledes. I stedet for at få et 3 år gammelt fladskærms TV, har jeg valgt at ville investere i et nyt.
Budgettet ligger på godt 6000 kr.
Jeg har prøvet at kigge lidt rundt her på siden, og læst de forskellige anbefalinger - men synes at prisen er lidt høj.
Jeg ved man må ofre sig, men har sgu't ik råd til mere.
Udover dette, så skal TV'et være fra 37" og op til 42" helst, og skal bruges i en TV stue, til visning af film og des mere.
Det gør ikke noget at det er plasma og LCD selvfølgelig.
En af dem jeg b.la. har kigget på er det følgende - Panasonic TX-42PX10Y
Var dette en mulighed?
Håber I kan hjælpe.
På forhånd tak
Mvh
Kristoffer
Jeg står og skal til at investere i et nyt fladskærm - siden mit nuværende er gået godt og grundigt i stykker. Det tænder af sig selv på alle mulige tidspunkter og det skruer op og ned for lyden ligeledes. I stedet for at få et 3 år gammelt fladskærms TV, har jeg valgt at ville investere i et nyt.
Budgettet ligger på godt 6000 kr.
Jeg har prøvet at kigge lidt rundt her på siden, og læst de forskellige anbefalinger - men synes at prisen er lidt høj.
Jeg ved man må ofre sig, men har sgu't ik råd til mere.
Udover dette, så skal TV'et være fra 37" og op til 42" helst, og skal bruges i en TV stue, til visning af film og des mere.
Det gør ikke noget at det er plasma og LCD selvfølgelig.
En af dem jeg b.la. har kigget på er det følgende - Panasonic TX-42PX10Y
Var dette en mulighed?
Håber I kan hjælpe.
På forhånd tak
Mvh
Kristoffer