Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle,

Jeg har nu fået købt et Panasonic G10 fjernsyn og jeg er absolut tilfreds med mit valg.

Det kunne dog være fedt, hvis alle tips, triks og indstillinger blev samlet et sted, fx i denne tråd :)

Så hvis der er nogen som har nogle fede indstillinger etc. - så skriv dem endelig.

mvh
Erik
Af Ahl
Hej
Jeg kunne også godt bruge nogle forslag til hvordan man forholder sig med hensyn til DVB-C kanalerne – jeg har i går kørt en scanning, og her kommer der en masse kanaler som jeg ikke har adgang til via min Yousee (stor pakke) – hvor der på disse kanaler ikke er nogen billeder, men EPG – hvad gør I – sletter i disse, og flytter I så de andre ind først for.?? Hvis JA – kan man så gemme denne opsætning, eller vil man have samme problem næste gang man evt. køre en scan.??

/Ahl
Af cableguy
Ahl skrev:Hej
Jeg kunne også godt bruge nogle forslag til hvordan man forholder sig med hensyn til DVB-C kanalerne – jeg har i går kørt en scanning, og her kommer der en masse kanaler som jeg ikke har adgang til via min Yousee (stor pakke) – hvor der på disse kanaler ikke er nogen billeder, men EPG – hvad gør I – sletter i disse, og flytter I så de andre ind først for.?? Hvis JA – kan man så gemme denne opsætning, eller vil man have samme problem næste gang man evt. køre en scan.??

/Ahl
Ja, hvilket land skal man vælge...Sverige el. Finland? Jeg har mellempakken fra Yousee
Af Ahl
Har i går forsøgt at lave en favoritliste over de kanaler som jeg ønsker skal være sammen, så jeg undgår alle dem som der ikke er noget signal på, men hvordan kalder man så denne favoritpakke - hvilken tast skal man trykke på.??

Har I der har fået det til at virke slået de kanaler fra i oversigten (med flueben), som I ikke vil modtage.?? Hvis JA - kan man så flytte kanalerne til en position tættere på "1", så de ikke ligger ude i nr. 100 o.lign.??

Desværre synes jeg ikke manualen er særlig informativ omkring dette.
/Ahl
Af cableguy
Ahl skrev:Har i går forsøgt at lave en favoritliste over de kanaler som jeg ønsker skal være sammen, så jeg undgår alle dem som der ikke er noget signal på, men hvordan kalder man så denne favoritpakke - hvilken tast skal man trykke på.??

Har I der har fået det til at virke slået de kanaler fra i oversigten (med flueben), som I ikke vil modtage.?? Hvis JA - kan man så flytte kanalerne til en position tættere på "1", så de ikke ligger ude i nr. 100 o.lign.??

/Ahl
Så vidt jeg husker skal du først trykke på OK-knappen efterfulgt af tryk på den grønne knap. Ved gentagne tryk på den grønne knap får du mulighed for at vælge ml. dine favoritter, gratis kanaler m.m.
Af Th@mas
Ahl skrev:Har i går forsøgt at lave en favoritliste over de kanaler som jeg ønsker skal være sammen, så jeg undgår alle dem som der ikke er noget signal på, men hvordan kalder man så denne favoritpakke - hvilken tast skal man trykke på.??

/Ahl
Har du været i den store manual der ligger på nettet. På min S10 var der kun en "lille" manual på dansk med, den store på dansk kan du hente her:
http://dlc.panasonic-europe-service.com ... =TXP42G10E

Mvh
Thomas
Af Ahl
Th@mas skrev:

/Ahl
Har du været i den store manual der ligger på nettet. På min S10 var der kun en "lille" manual på dansk med, den store på dansk kan du hente her:
http://dlc.panasonic-europe-service.com ... =TXP42G10E

Mvh
Thomas
Hej Thomas
Ja - den har jeg skrevet ud, men synes ikke at der er meget hjælp - det står eks. ikke om man når man "springer kanaler over" om disses pladser bibeholdes, og de tilbageværende kanaler står spredt over de 200 pladser, og sådan synes jeg også der er med favoritter - jeg kan godt lave den, men hvordan finder jeg den (nu må jeg hjem og prøve om den ggrønne knap virker).
/Ahl
Af DeZ
menu -> indstillnger -> DVC-c indstillinger -> derinde kan du finde kanaler og tilføje favorit lister.

Er på arbejde, så kan ikke finde de direkte ord og veje
Af Ahl
DeZ skrev:menu -> indstillnger -> DVC-c indstillinger -> derinde kan du finde kanaler og tilføje favorit lister.

Er på arbejde, så kan ikke finde de direkte ord og veje
Hej
Så langt er jeg også nået, men når jeg så skal kalde dem frem, så er det jeg ikke ved hvordan jeg gør, og hvordan jeg bladre i dem. Som jeg har oplevet, så bladre jeg også i alle de andre, som IKKE skulle være i min favoritliste – jeg må hjem og prøve det med den grønne knap.
/Ahl.
Af md74
cableguy skrev:

/Ahl
Så vidt jeg husker skal du først trykke på OK-knappen efterfulgt af tryk på den grønne knap. Ved gentagne tryk på den grønne knap får du mulighed for at vælge ml. dine favoritter, gratis kanaler m.m.

Den er den blå knap du skal trykke på. :)
Af Ahl
md74 skrev:
cableguy skrev:

/Ahl

Den er den blå knap du skal trykke på. :)
Hej
Det virker med den blå knap, så nu mangler jeg kun at få fundet ud af hvordan man sortere i disse favoritter, eller om man ikke kan det.
/ahl
Af Ahl
Hej
Lige et spørgsmål til jer der har Panasonic:

- kan man sortere i ens favoritter, når de er lagt ind, eller skal det ske ved placeringen i favoritter.??

/Ahl