15 sep 2009, 07:13
haulund
kommer du fra måske phillps
en direke åndsvag påstand og komme med
mit pioneer 500M vil ligge helt i bunden af deres test.
strømforbrug ingen tuner og ingen lyd.
40 procent bliver et billede vægtet
slet ikke plasma uden af begrunde det. Jeg kan sige en masse om lcd.
men nej jeg vil ikke begrunde det
men mit pioneer er jo også udgået. hvorfor er det stadig et reference tv 2009 det er et plasma tv. En pan v10 er den som kommer meget tæt på
men nu hører vi vel ikke fra dig mere i et godt stykke tid.
utroligt som nogen er totalt lcd hardcore fan og uden at vide hvorfor.
du må have læst en tænk test.
fint for mig at folk køber lcd, desværre køber mange et lcd uden af have en viden eller fordi venner og sælger siger det.
Hvis man gerne vil have et nogenlunde korrekt billede, så køber man et plasma og så er den ikke længere.
et plasma tv giver det samme billede som et crt tv har gjort i mange år.
så du siger faktisk vi har haft dårlig billedekvalitet sålænge vi har kigget på et crt tv.
så du vil heller ikke have et oled tv, når de kommer. De ligner faktisk et plasma i teknisk opbygning. Så man slipper for baggrundsbelysning som på et lcd/led
Et G10 er et helt andet panel i forhold til en x10. Det er ikke kun FUll HD der gør en forskel mellem dem.
i denne uge Bilka en pan 42g10e til 7500 kr, det er et røverkøb
kommer du fra måske phillps
en direke åndsvag påstand og komme med
mit pioneer 500M vil ligge helt i bunden af deres test.
strømforbrug ingen tuner og ingen lyd.
40 procent bliver et billede vægtet
slet ikke plasma uden af begrunde det. Jeg kan sige en masse om lcd.
men nej jeg vil ikke begrunde det
men mit pioneer er jo også udgået. hvorfor er det stadig et reference tv 2009 det er et plasma tv. En pan v10 er den som kommer meget tæt på
men nu hører vi vel ikke fra dig mere i et godt stykke tid.
utroligt som nogen er totalt lcd hardcore fan og uden at vide hvorfor.
du må have læst en tænk test.
fint for mig at folk køber lcd, desværre køber mange et lcd uden af have en viden eller fordi venner og sælger siger det.
Hvis man gerne vil have et nogenlunde korrekt billede, så køber man et plasma og så er den ikke længere.
et plasma tv giver det samme billede som et crt tv har gjort i mange år.
så du siger faktisk vi har haft dårlig billedekvalitet sålænge vi har kigget på et crt tv.
så du vil heller ikke have et oled tv, når de kommer. De ligner faktisk et plasma i teknisk opbygning. Så man slipper for baggrundsbelysning som på et lcd/led
Et G10 er et helt andet panel i forhold til en x10. Det er ikke kun FUll HD der gør en forskel mellem dem.
i denne uge Bilka en pan 42g10e til 7500 kr, det er et røverkøb