Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DeZ
Hej

Så har jeg netop investeret i et Panasonic G10. Men nu kommer turen til montering i lejligheden og jeg kunne derfor godt bruge jeres erfaringer i køb og opsætning af denne.

Hvad angår vægbeslaget skal det helst kunne dreje (vandret), lodret er knap så vigtig. Har i nogle forslag til god kvalitet der vil passe til min model?

Ekstra spørgsmålet til 500, hvad har i af erfaringer med at sætte sådan noget op? Dette er mit første fladskærmstv, så er helt ny hvad dette angår.
Af Ney
Jeg har for nylitg sat et Vogels beslag op (8325 tror jeg nok) det har en arm så fjernsynet kan enten dreje 45grader til hver side, eller indstilles så det kun kan dreje en vej men op til 90 grader. De har også andre modeller til andre behov kig evt på deres side www.vogels.com der kan du også så om dit tv passer til beslaget. Monteringen var super nem, og der var indbygget vatterpas i vægbeslaget. De laver nok ikke de billigste produkter men de oser sku af kvalitet.
Af DeZ
takker for svaret ney. Jeg har lige bestilt 8325 versionen, da jeg kunne få den til en god pris. Vogels kender jeg i forvejen og det er sku god kvalitet. takker for hjælpen