Log ind med sociale netværk
13 sep 2009, 14:07
Jeg vil ikke anbefale LGen 
Har selv haft den hjemme i 47" og 100hz STINKER.. Der er artifact hele tiden når de bevæger sig bare en smule så flimrer det omkring det der bevæger sig.
Når skærmen var sort eller mørk så kunne man se steder på skærmen hvor den var lysere. Det var ikke til at holde ud at se på.
Den siger en opstarts lyd hver gang man tændte selvom lyden var skruet ned på TVet.
+ Den jeg fik hjem var ikke en dansk model så det var hovedårsagen til at jeg sendte den retur.
Har selv haft den hjemme i 47" og 100hz STINKER.. Der er artifact hele tiden når de bevæger sig bare en smule så flimrer det omkring det der bevæger sig.
Når skærmen var sort eller mørk så kunne man se steder på skærmen hvor den var lysere. Det var ikke til at holde ud at se på.
Den siger en opstarts lyd hver gang man tændte selvom lyden var skruet ned på TVet.
+ Den jeg fik hjem var ikke en dansk model så det var hovedårsagen til at jeg sendte den retur.
13 sep 2009, 16:33
Med hensyn til baggrunds belysningen prøv at finde et andet tv til prisen som gør det bedre.
Opstarts lyden kan fjernes i menuen.
Synes det er lidt tyndt at fraråde et tv når man ikke engang har sat sig ind i noget så simpelt som at slukke for opstarts lyden
vtviking skrev:Jeg vil ikke anbefale LGenMan kan skrue ned for 100Hz med lav indstilling virker det, på høj laver det en del "artifact"
Med hensyn til baggrunds belysningen prøv at finde et andet tv til prisen som gør det bedre.
Synes det er lidt tyndt at fraråde et tv når man ikke engang har sat sig ind i noget så simpelt som at slukke for opstarts lyden
14 sep 2009, 22:24

Mit Toshiba TV jeg har nu som er 3 år gammel er mørk over det hele uden nogle lyse pletter
Opstartslyden kunne jeg nok godt have fundet ud af og levet med ellers men det andet var nok til jeg ikke gad have det
og så at det ikke var en dansk model
dieseldk skrev:Ved godt man kan skrue ned men synes heller ikke det var særlig godt dervtviking skrev:Jeg vil ikke anbefale LGenMan kan skrue ned for 100Hz med lav indstilling virker det, på høj laver det en del "artifact"
Mit Toshiba TV jeg har nu som er 3 år gammel er mørk over det hele uden nogle lyse pletter
Opstartslyden kunne jeg nok godt have fundet ud af og levet med ellers men det andet var nok til jeg ikke gad have det
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto