Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kanonkongendk
Hejsa Flatpanels.

Jeg står og skal ud og invistere i et 50" tv. Havde kigget lidt på pq6000 og et ps8000

Jeg har set elgiganten har et TXP50X10Y til 6666.- i næste uges avis.

Virker det umildbart ikke som et godt alternativ til pq6000 ? altså kvalitets mæssigt.
PQ6000 er godt nok Waf med sig, meeeen en buket kan vel nok godt gøre underværker :)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
waf og buket. Den nye jargon er godt nok uforståelig - og jeg er endda kun 34.
Af kanonkongendk
Det er nu ikke så svært
WAF = Wife acceptance factor :) (som vi mænd nok må indrømme har 51% af overtaget)

Buket = en dusk fra shell til 49.- incl et skrabelod :)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Aha. 2 ting man ikke behøver tænke på når man er gift med en anden mand 8)
Af kanonkongendk
Filip_kbh skrev:Aha. 2 ting man ikke behøver tænke på når man er gift med en anden mand 8)
You got a point :D
Brugeravatar
Af radiomand
Hej Kanonkongendk

Den avis jeg har fået fra Elgiganten er det C10 modellen der er i til 6666,-

TX-P50C10Y og ikke TX-P50X10Y som du skriver. C10 modeller er lillebror til X10 modellen.
Af kanonkongendk
Haps jeg har ik været helt hurtig. Spottede den bar på deres site og troede rent faktis kdet var den.

Hvor ligger den store forskel henne ? :)
Af tbrdk
Er lyden den samme på de to fladskærme og er det en fair lyd eller skal man have et ekstern lydsystem for at det bliver hæderligt ?
Af ckn
-og i tv-reklamen skriver de at det en FULL HD skræm... De skriver det endda to steder...
Af ckn
kanonkongendk skrev:Den er da gal.. Har jeg absolut ikke set nogle steder.
kan du se noget jeg ik kan se ?
http://ipaper.ipapercms.dk/Elgiganten
?
I tv-reklamen, som i fjernsynet.... ::l I deres katalog er spec. rigtige nok...
Af Malcolm_Y
tbrdk skrev:Er lyden den samme på de to fladskærme og er det en fair lyd eller skal man have et ekstern lydsystem for at det bliver hæderligt ?
Lyden er absolut bedre på PQ6000 end på X10y. jeg har af selv samme grund købt PQ6000 til mine forældre og X10y til mig selv.

Og jeg kører stort set altid med surrounden tændt da lyden da er til at leve med på TV'et men der skal skrues mindre op på anlægget da det er en fyldiger lyd.
Af snadepind
Jeg har også luret lidt på tilbuddet fra Elgiganten.

Hvad synes eksperterne om fjernsynet. Er det et godt valg eller skal man hellere ofre lidt ekstra for sin kommende 50 tommer plasma skærm.