23 jul 2006, 15:47
Jeg gik selv fra et stort skrummel af en 22" Samsung CRT skærm, til en 4:3 8ms 20" TFT skærm. Jeg blev mildest talt meget overrasket over farve forskellen, samt det kontrast niveau TFT skærmen kunne levere i forhold til min gamle 22" CRT skærm.
Det var som omtalt spillet FarCry der blev spillet, og det så super godt ud. Det eneste lille minus jeg lagde mærke til, var at billedet godt kunne blive "blurred" lidt utydeligt ved hurtige bevægelser i spillet.
Lige pt. er begge de 20" TFT skærme jeg havde, leveret tilbage (LG L2000C). Først skærm havde et par pixelfejl, anden skærm virkede ikke da jeg fik den. Og nu er jeg i en situation, hvor Infocare ikke kan skaffe en ny LG skærm til mig. Så den er nu blevet krediteret til mig.
Jeg overvejer stærkt, at købe en DELL widescreen skærm. Måske en 20" 2007 WFP, men ville selvfølgelig helst have 24" modellen 8)
Desværre er 24 tommeren jo bare ikke mere 35% billigere (som ved fælleskøbet), ellers havde jeg nok slået til.
LG skærmen har ellers rigtig god (når den virker!). Havde S-IPS panel, og kostede ikke en bondegård. Men DELL's 20" er jo faktisk endnu billigere. SÃ… er det bare det omkring panelet i DELL skærmen, samt at jeg helt ikke vil gå længere ned end 1600x1200, som jeg er vant til at arbejde i.
Men i DELL brugere, er i tilfredse med jeres nye 2007 skærmen. De gamle problemer med for meget backlightning, er de løst fuldstændig?
Mvh. SLL