Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
Kan simpelthen ikke finde ud af at sortere mine kanaler (DVB-T) således at dr ligger først dernæst tv2 osv..
Nu ligger de sidst på 823 og 824, men de svenske ligger først på 1 og 2.

På de analoge kanaler kan man trykke på den gule knap for derefter at flytte på kanalplacering. Meget enkelt, men sådan fungerer det ikke på det digitale net :((

Nogle der ved hvordan dette gøres?
Af BrianH
Ved det ikke... Har samme problem med mit philips der finder 300 radio- og tvkanaler, hvoraf jeg kun kan se de 40 :(
Af mbm
er her ingen der kender til løsningen?
Brugeravatar
Af Johnjohn
jeg tror ikke der er en løsning jeg havde et lg 4000 tv på prøve og det kunne man ikke sortere de digitale kanaler på men man kunne lave en favorit liste og den kunne man heller ikke bestemme række følgen på :(
Af mbm
Johnjohn skrev:jeg tror ikke der er en løsning jeg havde et lg 4000 tv på prøve og det kunne man ikke sortere de digitale kanaler på men man kunne lave en favorit liste og den kunne man heller ikke bestemme række følgen på :(
hmm det virker da fuldstændig vanvittigt. :s

Det er da bestemt en ting jeg vil sikre mig på mit næste fjernsyn..
Troede da ikke i min vildeste fantasi at det var en feature man skulle være opmærksom på. Vi er vel i 2009 ;;)
Af BrianH
mbm skrev:
Johnjohn skrev:jeg tror ikke der er en løsning jeg havde et lg 4000 tv på prøve og det kunne man ikke sortere de digitale kanaler på men man kunne lave en favorit liste og den kunne man heller ikke bestemme række følgen på :(

Troede da ikke i min vildeste fantasi at det var en feature man skulle være opmærksom på. Vi er vel i 2009 ;;)

Ja, hvis man så bare kunne slette de kanaler man ikke ville have, eller ikke kunne se fordi de var kodede...
Af mbm
BrianH skrev:
mbm skrev:

Ja, hvis man så bare kunne slette de kanaler man ikke ville have, eller ikke kunne se fordi de var kodede...
Det kan jo dog godt ved at lave en favoritliste..
Men hvis du ikke enagng kan det på dit TV, så er det da endnu mere Knold og Tot
Af mbm
Er denne problemstilling velkendt for markedets flad-tv eller er disse eksempler enkeltstående?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsungs tidligere modeller manglede også muligheden for at sortere i sine digitale kanaler - til meget stor irritation for en god portion af vore brugere. Så det er ikke et enkeltstående tilfælde.