Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dela
Hey FP

Jeg står og er tæt på at købe den nævnte model, men er ikke fuldstændig sikker på at jeg har fat i de rigtige anmeldelser.
Er det rigtigt forstået at E4000 og W4000 er det samme fjernsyn med forskellige rammer? Kan E4020 anmeldelsen her på FP benyttes her eller drejer det sig om en nyere model, eller er det, som jeg syntes står nævnt, blot modelkoden for en anden rammefarve på samme fjernsyn?

Kravet til Tv'et er det skal være hvidt, derfor er valget faldet på dette fjernsyn. Er der nogen der kan supplere op med et link til den 'rigtige' anmeldelse af aktuelle fjernsyn hvis jeg er forkert på den i ovenstående opfattelse?

Nogen der ejer fjernsynet som kan komme med input omkring tv'et?

Jeg skal bruge fjernsynet til kabelsignalet i første omgang og sammen med en blueray afspiller og min comp.

Alt hjælp er stærkt værdsat

/Dela
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
dela skrev:Kan E4020 anmeldelsen her på FP benyttes her eller drejer det sig om en nyere model, eller er det, som jeg syntes står nævnt, blot modelkoden for en anden rammefarve på samme fjernsyn?
Ja, du kan benytte anmeldelsen af E4020 - det er samme TV.
Af dela
Yakken, tusind tak!

Havde lige fundet oplysningen også på artiklen vedr. Sony pressemeddelse omkring fjernsynet. Havde jeg misset første gang :o

Er der nogen derude med aktuel bruger erfaring fra hjemmet skriv endelig et indlæg!

/Dela