Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af misha1969
efter at have læst forummet igennem er jeg komplet forvirret nu.... har lovet mine drenge et 46" sony w5500 men føler ikke det er det bedste til pengene... er kommet frem til at måske er panasonic 42px80e eller TX-P42X10Y bedre eller mere for pengene... om det er plasma eller lcd er ligemeget blot mest for pengene...hvilken af panasonic skrærmene er mest value eller er der en helt 3 skærm som jeg har overset med mpeg4.... pengene har sefølgelig også noget at have sagt... sony's w5500 46" koster lige omkring 9000.- og det for meget... maks pris 7000.-... tv'et er til film og en smule ps2 og kun det
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PX80 og X10Y er jo ikke to sider af samme sag. Det første har ikke MPEG4 eller DVB-C, så hvis du har brug for dét, så er det X10Y du skal se på.
Af nasmar
X10Y er et udemærket tv - som du også kan få i de større skærmstørrelser til billige penge.
http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... x10&sp=all

Hvis du vil gå ned i 42", kan du med budgettet måske presse dig op på en S10E som er med full-hd, dog med lidt ældrer paneler end X10Y'eren, G10 er også en mulighed til omkring 7600 - men det sprænger jo budgettet lidt.

Desuden synes jeg W5500 er et udemærket tv - og gør sig ret godt i dagslys, og så er deres menu-system meget sjovt at lege lidt med - hvilket mangler på panasonic modellerne (medmindre man self. går op i en V10, men så er prisen også derefter)
Af misha1969
mange tak for jeres hurtige svar... jeg venter til priserne er lidt mere nede for jeg er vel ikke så meget anderledes end andre.... vil gerne have det bedste til ingen penge .... Synes bare ikke jeg pt vil ofre så meget så hellere vente til pengene er der.... ellers bliver man ikke tilfreds med halve løsninger...

endnu engang tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
X10 koster 5500 kr. i øjeblikket. Du kan måske være heldig at finde et brandtilbud til 5000 kr. i ny og næ, men den kommer nok ikke længere ned før den udgår helt. Og på det tidspunkt er der jo kommet noget nyt og spændende, som du hellere vil ha...

Det er en ærlig sag ikke at have råd, men når du nu havde sat budgettet til 7000 kr. fra start af, så virker din sidste kommentar en anelse malplaceret.
Af nasmar
jeg ventede selv på sidste års model til at falde i pris, og før den gjorde dette - ja så var den nye model udkommet :) Så jeg kan kun bakke ovenstående op!

Dumt at vente - få den fede oplevelse hurtigst muligt! :p
Af nasmar
AGA, det er ikke X10Y, det er X10E som ikke har mpeg4 tunere - et dumt sted at spare penge :)