Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RedBastard
Hej med jer,

Jeg er ny herinde så bær over med mig hvis det ikke går så hurtigt.

Da jeg skal ud og have et nyt TV, søger jeg lidt råd og vejledning af jer TV guruer herinde.

Jeg føler lidt jeg står med valget mellem LG 42LH2000 og Panasonic TX-P42X10Y, men er meget åben over for andre mærker.

Jeg har læst meget godt om Panasonic'en og ville faktisk også købe det, men da jeg var ude i Elgiganten i dag og kigge, blev jeg fanget lidt af LG'en. Jeg syntes det stod rigtig godt og næsten bedre end Panasonic'en.

Jeg har dog ikke den store viden inden for dette område og da jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal kigge efter (andet end hvordan billedet står), vil jeg hurtigt kunne komme til at købe katten i sækken.

Jeg skal bruge det til alm. TV kiggeri (har YouSee HD box) og lidt PS3.

Budgettet ligger i dette prisleje, altså 5.000 kr. ?/-.

Jeg har ingen præferencer mht. LCD eller plasma. Har lige nu et Sharp 32" LCD og har været fint tilfreds med det i de ca. 4 år jeg har haft det.

Ser frem til at høre hvad i mener.

//RedBastard
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Uden at have set LG'en, så vil jeg vove påstanden at X10 er en hel klasse bedre.
RedBastard skrev:Hej med jer,

Jeg er ny herinde så bær over med mig hvis det ikke går så hurtigt.

Da jeg skal ud og have et nyt TV, søger jeg lidt råd og vejledning af jer TV guruer herinde.

Jeg føler lidt jeg står med valget mellem LG 42LH2000 og Panasonic TX-P42X10Y, men er meget åben over for andre mærker.

Jeg har læst meget godt om Panasonic'en og ville faktisk også købe det, men da jeg var ude i Elgiganten i dag og kigge, blev jeg fanget lidt af LG'en. Jeg syntes det stod rigtig godt og næsten bedre end Panasonic'en.

Jeg har dog ikke den store viden inden for dette område og da jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal kigge efter (andet end hvordan billedet står), vil jeg hurtigt kunne komme til at købe katten i sækken.

Jeg skal bruge det til alm. TV kiggeri (har YouSee HD box) og lidt PS3.

Budgettet ligger i dette prisleje, altså 5.000 kr. ?/-.

Jeg har ingen præferencer mht. LCD eller plasma. Har lige nu et Sharp 32" LCD og har været fint tilfreds med det i de ca. 4 år jeg har haft det.

Ser frem til at høre hvad i mener.

//RedBastard
Læs her ...

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=12290