Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grumsson
Hej,

Jeg har i noget tid haft kik på samsungs B8500 LED skærm, og har læst at det skulle komme med til IFA, og så komme i produktion, men jeg kan ikke finde noget info om hvordan det er blevet modtaget der nede, er der nogen der har noget info om det tv nede fra Berlin?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der skete ikke det helt store på produktfronten på IFA 2009 og som jeg kan forstå på de fleste af producenterne på IFA, så venter man med produklanceringer til CES 2009 i Las Vegas i januar.

Den økonomiske situation har nok en del at sige i sagen.

B8500 er i første omgang forbeholdt USA. Hvornår den lander i Europa ved vi stadig ikke.

Jeg har dog nogle artikler fra Samsung og IFA på vej. Følg med i den kommende uge.
Af Grumsson
Rasmus Larsen skrev:B8500 er i første omgang forbeholdt USA. Hvornår den lander i Europa ved vi stadig ikke.
Hmm det vil altså sige at der ikke er den store ide i at vente op den, hvis jeg regner med at skulle have et nyt tv inde for en nærmere fremtid.

Tak for svaret :)

og ser frem til lige at læse lidt der nede fra
Af Holm86
"Der skete ikke det helt store på produktfronten på IFA 2009 og som jeg kan forstå på de fleste af producenterne på IFA, så venter man med produklanceringer til CES 2009 i Las Vegas i januar."

Der menes vel højest sandsynligt CES 2010?? ;)

Men ja jeg havde også håbet på nogle gode nyheder fra IFA men det har da godt nok været fesent med nyheder dernede fra :(
Af mlund
Hmm.. Altså ingen B8500 på denne side af årskiftet :(

Så er valget mellem B8050 og B855 men da B855's brummeri er uacceptabelt er der kun B8050 tilbage...

Hvornår kan vi forvente et flatpanels review af B8050? :)

ps. det gør ondt at se UN46B8000 til kun $2100 (ca. 11 kkr) hos bestbuy når den tilsvarende europæiske model koster 18kkr. Selv med afgifter indberegnet er der en kunstig stor forskel på prisen som jeg ikke forstår. Gad vide om der er europæiske pris dumps på vej fra Samsung...