Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RuBn86
Jeg søger et tv som er 3d ready. Det skal helst være plasma. (42" - 50")
Gerne køre 1920x1080 men ikke et krav.
Jeg har læst lidt som at samsung og panasonic skulle ha nogle modeller klar - men kan ikke rigtig finde nogle priser om det. Bemærk det er Ikke DLP skærme jeg søger.

Håber der er en som kan hjælpe.
Af John Nikolajsen
Hvis man skal sidde med briller på bliver det nok ikke den store succes. Jeg hører den lille gruppe der kun kan se med den ene side sååååååå, det dur ikke :(
Af urbananen
John Nikolajsen skrev:Hvis man skal sidde med briller på bliver det nok ikke den store succes. Jeg hører den lille gruppe der kun kan se med den ene side sååååååå, det dur ikke :(
Så vi 2, og da er de briller jo ganske ubrugelige.
Prøvede dem lige da jeg fik Rejsen Til Jordens Indre. Kæresten kunne se lidt 3D med dem, men jeg kunne slet ikke se noget der mindede om det. Kun grimmere farver.
Af RuBn86
Det er ikke de der rød/blå briller man skal bruge. men dem som lukker ved hjælp af 2 stks lcd shutters. effecten skulle gerne minde meget om det man kan se i eksempelvis viborg biograf (3d bio)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville også styre langt udenom disse 3D tingester. De gange jeg har set det i biografen har det været en langt ringere oplevelse end hvis filmen var blevet afspillet uden 3D-effekten. Der er alt for meget der forstyrrer i billedet.

Jeg har svært ved at se hvorfor man skulle bruge timer på at indstille sit TV korrekt for derefter at ødelægge det hele med en stereoprojektion, der ødelægger det hele igen.