Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grønbæk
Hej..

Har købt en DB60, men den hakker når den skifter lag på en dvd film..!
andre der har oplevet det..? og kan det være rigtigt..? der er ikke noget når man ser bly ray film..
min gamle dvd afspiller gjorde det nemlig ikke..!!
Af RogueAgent
Grønbæk skrev:Hej..

Har købt en DB60, men den hakker når den skifter lag på en dvd film..!
andre der har oplevet det..? og kan det være rigtigt..? der er ikke noget når man ser bly ray film..
min gamle dvd afspiller gjorde det nemlig ikke..!!
Det er forskelligt fra afspiller til afspiller hvor gode de er til at lave glidende layerbreak på DVD - jeg tror ikke der er nogen grund til at forvente at blu-ray afspillere skal være bedre til det end dedikerede DVD afspillere. Både min BD35 (blu-ray) og Toshiba HD-XE1 (HD DVD) gør det også - men jeg har også en Pioneer DVD afspiller hvor der intet er at se...
Af TvHomer
Oplever du det kun én gang pr. dvd?
Af Grønbæk
Jep.. kun en gang pr dvd..!!
andre der oplever det samme med med DB60..??
Af TvHomer
Jeg har undersøgt det en del på diverse forums, og det er vist meget normalt for dvd på blu-rayafspillere.

Man skal vist have fat på oppo-83 for det er minimalt eller ikke tilstede.
Af Grønbæk
Det er bare sjovt.. for min gamle grundig dvd afspiller som er fra 2002
har aldrig gjordt det.. så er ikke oplevet det før..!!
Af ckn
Min BD-60 gør det også...
Af Lars81
- og det gør min også.

Jeg er virkelig glad for afspilleren, men det er næsten for dårligt at den gør det. Min gamle Pioneer DVD var langt bedre til at håndtere det.

Desuden er den en krig om at starte op, men det var jeg også godt klar over på forhånd. Jeg fatter bare ikke hvorfor det er nødvendigt.

Men alt det kan jeg leve med, for hele min DVD samling har fået nyt liv pga. opskaleringen og mit nyindkøbte Panasonic plasma TV :) (havde forinden et 28" widescreen billedrørs-TV.)
Af Jesper Korsgaard
Jeg overvejer at købe en BD60 og så lige det her.

Hvordan er det i praksis? Fryser billedet bare midt i en scene eller hvordan ser det ud?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, der vil være et kort øjeblik hvor billedet ikke ændrer sig og lyden går i stå. På min egen Sony S350 er der heller ikke noget registrerbart layer change.