Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kabers
Er der nogen information om hvornår philips 40pfl9704h kommer til DK? og til hvilken pris?

Jeg har fundet den i europa til 1990Eur, men hvad med dansk interface og findes der en garenti ordning så man kan indlevere den i DK?
Brugeravatar
Af truehorses
hvorfor overhovedet et Phillips???

For 2000 EUR kan du få langt bedre tv...Panasonic V10 f.eks
Langt bedre billede.....
Af kabers
Der findes Plasma folk også findes der LCD folk, Jeg er en af dem der vil have et LCD Tv :)

Det skal sgu være sån jeg kan efterlade det samme billede på mit tv hele dagen unden den brænder fast..
Af cableguy
truehorses skrev:hvorfor overhovedet et Phillips???

Langt bedre billede.....
Klap lige hesten ;)
Medmindre du har set Philips 40pfl9704h in action (så vidt jeg ved er det spritnyt og ikke ude i butikkerne endnu), så kan du vel ret beset ikke udtale dig om, hvorvidt Panasonic V10 har et bedre billede
Af xcardman
40pfl9704h er ikke en discount model fra føtex.

det er deres nye med led og local dimming og den vil fungere bedre i lyse omgivelser og mange af ulemperne er væk om aften
men den vil stadig have et anderledes billede end v10. Om man så er til det ene eller andet er op til en selv
men at sige en plasma brænder fast, er rent uvidenhed.
Brugeravatar
Af truehorses
cableguy skrev:

Langt bedre billede.....
Klap lige hesten ;)
Medmindre du har set Philips 40pfl9704h in action (så vidt jeg ved er det spritnyt og ikke ude i butikkerne endnu), så kan du vel ret beset ikke udtale dig om, hvorvidt Panasonic V10 har et bedre billede
Klap hvis hest!

Uanset hvad er det et Phillips...sandsynligvis et hug bedre end sidste års topmodeller, hvilket jo stort set ikke forandrer billedet....Alle konkurrenterne er jo også blevet bedre....men har endnu ikke mødt et LCD/Led tv der har et billede der slår Plasma toppen af poppen...

Står man med 20 kilo kroner og skal købe et fedt tv...er der andre der er langt bedre....Både indenfor LCD, men specielt hvis man vælger et plasma tv.....
Af kabers
Står man med 20 kilo kroner og skal købe et fedt tv...er der andre der er langt bedre....Både indenfor LCD,
Har du undersøgt hvor god 40pfl9704h fra philips entelig er? Jeg står og skal vælge imellem en 46B8500 fra Samsung eller denne fra Philips.
Efter min mening er disse to fladskærme ligeså konkurrence dygtige, men jeg vælger 40pfl9704h da en 8500 model fra samsung ikke kommer til danmark i en 40" version + at philips har faktisk udmærket højttalere indbygget i forhold til samsungs. (jeg vil gerne undgå externe højttalere)
Brugeravatar
Af truehorses
kabers skrev:
Står man med 20 kilo kroner og skal købe et fedt tv...er der andre der er langt bedre....Både indenfor LCD,
Har du undersøgt hvor god 40pfl9704h fra philips entelig er? Jeg står og skal vælge imellem en 46B8500 fra Samsung eller denne fra Philips.
Efter min mening er disse to fladskærme ligeså konkurrence dygtige, men jeg vælger 40pfl9704h da en 8500 model fra samsung ikke kommer til danmark i en 40" version + at philips har faktisk udmærket højttalere indbygget i forhold til samsungs. (jeg vil gerne undgå externe højttalere)
Det er jo heldigvis et frit land...så valget er dit...
Vi har alle forskellige normer og krav....Hvis du er tilfreds med intern lyd fra de indbyggede, jå så er det helt fint....Men forvent ikke superkval lyd... Intet tv kan levere superlyd fra interne ht....Det kræver extern typisk med et 7.1/5.1 set-up.....
Brugeravatar
Af Johnjohn
kabers
har du et link er selv interesseret i samme model, og ja det skal være LCD 8)
Af cableguy
truehorses skrev:
cableguy skrev:

Langt bedre billede.....
Klap lige hesten ;)
Klap hvis hest!

Uanset hvad er det et Phillips...sandsynligvis et hug bedre end sidste års topmodeller, hvilket jo stort set ikke forandrer billedet....Alle konkurrenterne er jo også blevet bedre....men har endnu ikke mødt et LCD/Led tv der har et billede der slår Plasma toppen af poppen...

Står man med 20 kilo kroner og skal købe et fedt tv...er der andre der er langt bedre....Både indenfor LCD, men specielt hvis man vælger et plasma tv.....
Jeg mener blot at det er problematisk at udtale sig om et produkt man endnu ikke har set.