Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af krumme
Har lige modtaget mit nye Samsung PS50B855 fra Milo Radio (Expert). Super pris og god service. Jeg har absolut ingen problemer med brummen, så det må være løst på den skærm jeg har fået :) Kan derfor kun anbefale at du køber dit TV her.
Har også en Panasonic P37X10Y, og må indrømme at mit nye Samsung designmæssigt er noget længere fremme (selvfølgelig også en anden pris).
På sigt kommer jeg helt sikkert til at bruge DNLA i det nye Samsung meget, da jeg også har en NAS. Denne funktion fungerer godt, så vil du være klar til fremtiden vil jeg helt klart anbefale Samsung PS50B855.
God fornøjelse med jagten på det rigtige TV.
Af Alfa
Tak for de mange gode råd. Der er ikke så mange, der har kommenteret på valgmuligheden LG50PS8000. Jeg har dog læst testen, og jeg kunne godt tænke mig at vide om det marginalt ringere sortniveau (som tilsyneladende er den mest markante forskel på dette og Samsung og Panasonic'en) kan retfærdiggøre en merpris på ca. kr. 6000
Af xcardman
det afhænger i høj grad af hvad du ser som god billedekvalitet
Jeg kunne ikke leve med den, pågrund af sort og shadow detail.
der havde jeg valgt en v10, da samsung 855 har nogle kvalitetsproblemer.
har selv købt en pioneer over en samsung 855, da jeg skulle vælge, fordi den har nogle fordele til mit behov.
Men det betyder ikke, at du måske synes en ps8000 er fremragende.
Senest rettet af xcardman 29 aug 2009, 16:13, rettet i alt 1 gang.
Af Alfa
Har nu bestilt LG50PS8000 hos Cinemagic. Vil gerne vide, hvad andre brugers erfaringer er med vægbeslag. Skal det være et fast beslag, skal det kunne tilte, dreje, eller??? Har fundet et hos Dustinhome: Ergotron Large Display Tilting Wall Mount w/ CF, der ser fint ud, men er det bedre at have tv'et klistret op ad væggen i stedet?
krumme skrev:Har lige modtaget mit nye Samsung PS50B855 fra Milo Radio (Expert). Super pris og god service. Jeg har absolut ingen problemer med brummen, så det må være løst på den skærm jeg har fået :) Kan derfor kun anbefale at du køber dit TV her.
Har også en Panasonic P37X10Y, og må indrømme at mit nye Samsung designmæssigt er noget længere fremme (selvfølgelig også en anden pris).
På sigt kommer jeg helt sikkert til at bruge DNLA i det nye Samsung meget, da jeg også har en NAS. Denne funktion fungerer godt, så vil du være klar til fremtiden vil jeg helt klart anbefale Samsung PS50B855.
God fornøjelse med jagten på det rigtige TV.
Tillykke med din nye skærm, hvad måtte du betale for den?