15. aug 2009, 23:31
ziphnor skrev:Efter at have læst diverse anmeldelser andre steder var jeg egentlig ret interesseret i 60PS8000 da andre 60" plasmaer simpelthen er for dyre (jeg nægter at betale over 20k for et TV, men på den anden side vil jeg have noget større end mit nuværende 50" Sony RPMener der er/var en LG butik i Lyngby Centeret hvor den gamle konkurs ramte alfaview butik lå....
Her for et par dage siden så jeg så et 50PS7000 i elgiganten og var chokeret over dårlig black level var. Det var så galt at selv min kæreste (som normalt aldrig bemærker den slags) kommenterede på det. Jeg prøvede at skrue lidt på indstillingerne men det hjalp ikke. De sjove var at der var en ældre LG plasma i nærheden med tydelig bedre black level. Nu kan jeg så se i denne anmeldelse at PS8000 heller ikke har en særlig god black level, hvilket nærmest får mig til at droppe ideen med et LG plasma. Det er lidt en nedtur efter at have læst læst avforums.com's anmeldelse som efterlod mig med et indtryk af at blacklevel var noget bedre end det fremstilles her.
Nu tør jeg ihvertfald ikke bestille en PS8000 i 'blinde'Er der nogen der ved hvor man kan se et PS8000 'live' i Købehavn?
TV : Philips 55PUS8303/12
Media : Indbygget Chromecast 4K
Surround : SAMSUNG HW-N960 ATMOS SOUNDBAR
Media : Indbygget Chromecast 4K
Surround : SAMSUNG HW-N960 ATMOS SOUNDBAR