Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SJENSEN
Drift støj fra mit nye Sony 32W5500 !

Når jeg skruer ned for lyden (niveau22) på mit ny indkøbte Sony KDL32W5500 kan jeg høre en svag brummen, er det normalt eller skal det ikke være helt lydløst ??
Synes det variere med tiden skærmen har været tændt, dvs efter et par timer bliver det mere iørefaldende, og så er bagsiden også blevet godt lun.

Er der nogen der har hørt tilsvarende ?
Senest rettet af SJENSEN 21 sep 2009, 17:37, rettet i alt 1 gang.
Af lars2100
har netop købt sony kdl-32w5500 og oplever også driftstøj; til tider brummende til tider pivende lyd. Vekslende styrke, vekslende mellemrum, ingen systematik .... !:(
Af SJENSEN
Ja.. det er ikke lige hvad man forventer når man sætter strøm til sin nye fladskærm !

Var inde i fona for at "lytte" til Sony skærme.Jeg kunne ikke høre tilsvarende brummen fra deres fladskærme som vel kører nat og dag.
Dog er der også en del baggrundsstøj i butikken, der kan gøre det umuligt at høre.

Fona, mente at et nyt Sony Tv kan/skal afgive lyde og at "brummen" ville aftage med tiden når apparatet blev "slidt" til. mmmmmmMMM !

Jeg kontaktede også Sony repair Afd. ballerup. Han havde selv et tilsvarende apparat hængende i soveværelset :) han heller ikke kunne bruge, for når lyden var skruet meget ned, oplevede han også at brummen var "øredøvende"

Jeg fik at vide at jeg var velkommen til at sende det ind, men at det højst sandsynligt overholdt "støj" specifikationerne !

Ellers synes jeg det har et flotbillede, men mit råd til andre der køber nyt sony vil være at få det byttet øjeblikkeligt hvis det larmer mere end accetabelt...

Er det helt skævt eller må en LCD skærm gerne støje før det er kørt til ??