Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tomano58
md74 skrev:
Ponduus skrev:Det må man stærkt gå ud fra at de er, eftersom at dette er en officiel udmelding fra Panasonic. Om de så har modtaget nogle SD-kort er et andet spørgsmål.
Det må jeg ringe og høre om så... O_O
För de vågade... Ny firmware finns att hitta här. Uppdateringen fungerade fint på min 46G10E.

http://www.avforums.com/forums/plasma-t ... st10150850. Kräver att du har ett SD-kort.
Af Ryback
Jeg har købt mit hos dansk it lager , de burde vel osse sørge for at man for en opdatering , ved henvendelse ikke ? Man kan vel ikke bare gå i hvilket som helst Panasonic center og bede om en opdate eller ?
Af Ahl
Har haft kontakt til Cinemagic, og de har endnu ikke fået nogen information, eller modtaget nogen sd-kort - de har kun se det vi også har set på nettet.
Af slakke
måske kan der igen være noget med Parallel import der kan spille ind?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ellers kan I jo bare hente den selv via det link der allerede er givet længere oppe.
Af Ryback
vedr. linket stod der at det var aktivt i 3 dage og var åbenbart lagt på den 15/8
Men jeg prøver det når jeg kommer hjem..
re: Panasonic G10 niggles, problems & faults thread

--------------------------------------------------------------------------------

New firmware update Panasonic G10 series:
RapidShare Webhosting + Webspace

Link working 3 days. Good luck, guys
Af tomano58
Ryback skrev:vedr. linket stod der at det var aktivt i 3 dage og var åbenbart lagt på den 15/8
Men jeg prøver det når jeg kommer hjem..
re: Panasonic G10 niggles, problems & faults thread

--------------------------------------------------------------------------------

New firmware update Panasonic G10 series:
RapidShare Webhosting + Webspace

Link working 3 days. Good luck, guys
Jag hämtade min igår, då var den fortfarande aktiv.
Af gleit
Er der nogen der har prøvet at opdatere firmware fra ovenstående link...har hentet filen men kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der har leget forsøgskanin?
Af JLA_DK
Jeg har opdateret mit vha. den fil der er link til. Det virkede uden problemer og er meget enkelt:
Formater et SD kort med FAT filsystem og læg filen i roden af kortet.
Sæt det i mens fjernsynet er tændt og resten bliver man guidet igennem på fjernsynet.
Jeg har dog ikke mulighed for at teste om 24p problemet er blevet løst, da jeg ikke har en Blu ray afspiller, men det er jo testet af andre...
Af spuncut
Har lige fået et G10 ind af døren.
Jeg bruger udelukkende HTPC som kilde, 60Hz på skærmkortet, IFC og software 1213...ingen hakkende panoreringer.

jeg har lagt SW 1213 på min server, og der bliver den liggende til fri afhentning.
http://spuncut.com/panasonic-g10-fw-ver-1213.zip

Skulle der være nogen som er i besiddelse af en nyere sw så skal jeg gerne hoste den.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
HVis du i forvejen kører ved 60 Hz fra PC'en, så er der ikke noget i den nye software, der påvirker din hverdag. Det er KUN 1080p24 afvikling på skærmen, dvs. afspilning af Blu-Ray-materiale ved originalfrekvensen.
Af spuncut
Yakken : Er du nu osse sikker på det..???
Kan G10 ikke selv finde ud af Reverse Telecine ??
Det ser ihvertfald såddan ud....

Hvis jeg skal prøve at stille skærmkortet til 24Hz og Reverse Telecine, så er jeg frisk ;o)

Har allerede forsøgt øvelsen med et V10 men vi er et par stykker som er enige om at de mest "flydende" billeder opnås ved 60Hz og IFC, "24p Smooth Film" gir vi ikke meget for...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis grafikkortet spytter 60 Hz ud, så har det jo allerede lavet pulldown for dig. Dit TV skal så bare vise signalet. Jeg vil slet ikke kommentere på FRC - det har ikke noget med ægte 1080p24-afvikling at gøre.
Af spuncut
Nemlig ..ja...
Problemet er at få skærmkortet til at sync'e med filmens fps. Jeg starter en ny tråd om emnet.
cya
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14